کیهان: ورود ایران به نزاع روسیه و اوکراین ، به منافع ملی ما در مذاکرات هسته ای ضربه می زند/ نباید موضعگیری کنیم

کیهان: ورود ایران به نزاع روسیه و اوکراین ، به منافع ملی ما در مذاکرات هسته ای ضربه می زند/ نباید موضعگیری کنیم

روزنامه کیهان در سرمقاله خود با حمله به افرادی که حمله روسیه به اوکراین را محکوم می کنند نوشت:کسانی که معتقدند در هر موضوعی باید منافع ملی را در اولویت قرار داد پاسخ دهند آیا ورود ایران به این درگیری با توجه به تبعات سیاسی، امنیتی و اقتصادی آن، به نفع منافع ملی ماست؟

ورود به این درگیری در مذاکرات هسته‌ای به نفع ما تمام می‌شود یا به ضرر منافع ملی مان است؟ درگیر شدن با روسیه آن هم بر سر اوکراینی که در تحریم‌های ضدایرانی غرب، با غرب همنوا شد، در وتو شدن قطعنامه‌های غرب و دور زن تحریم‌ها به ما کمک خواهد کرد یا چنین خبطی، منافع ملی را تهدید خواهد کرد؟ آیا گسترش ناتو به سمت شرق، به نفع منافع ملی ایران است یا به ضرر آن؟

گفتنی است کیهان و برخی رسانه های همسو با آن در روزهای اخیر کاملا یکطرفه به نفع مسکو موضعگیری کردند.

23302

23302

پست بعدی

حتی وقتی رهبری اجازه مذاکره با دشمن را می دهند دستگاهها نمی دانند چه باید بکنند؟/ عرف نمی پذیرد که حضور زنان در ورزشگاهها غیرشرعی است

چ مارس 2 , 2022
محمد مهاجری در مصاحبه با روزنامه شرق گفت:در حکمرانی علاوه بر اینکه باید تبیین کنیم چرا حکومت می‌کنیم، چه ایدئولوژی‌ای برای حکمرانی‌مان در نظر داریم و چه روش‌هایی را به کار می‌گیریم که مبتنی بر آن ایدئولوژی است، باید تعارض اختیارات و مسئولیت دولتمردان را هم روشن کنیم. *درحال‌حاضر اختیارات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000