فیلم «عمارتی در مه» پروانه نمایش گرفت

فیلم «عمارتی در مه» پروانه نمایش گرفت

فیلم «عمارتی در مه» با کارگردانی محمدعلی سلیمان‌تاش که فضایی سایکودرام دارد و داستانِ پزشکی جوان در یک آسایشگاه اعصاب و روان را بازگو می‌کند، پروانه نمایش گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی، با صدور پروانه نمایش برای فیلم «عمارتی در مه» به تهیه‌کنندگی سیدسجاد میرسید و کارگردانی محمدعلی سلیمان‌تاش موافقت کرد.

این فیلم بلند در سال جاری، در یک عمارت قدیمی بر اساس ژانر سایکودرام فیلمبرداری شده است.

این اثر هنری دارای نریشن فارسی و فرانسوی با صدای ایرج نوذری است و در آن بازیگرانی چون محمد حبیب‌اللهی، سیده روژینا میرسید، ماریان کلهر، محسن عباسپور، سبحان آسترکی، اشکان قربانی، یاسمن افتخاری، آبتین مفید، فاطمه یزدانی، محمدادریس جاویدان، مروه جاویدان، نوید ملک‌سعیدی، اکرم خسروی، آیدا بابایی، ابوالفضل محمدی، مبینا خداوردی، متین صفرپور، ابوالفضل کوچکی، کوهیار عبدالهی، حمید بخشی، نیلوفر شیرازی، فرید پیروانیان، پروانه محمدی، میلاد مولاخیاوی، آیدا موسوی، ندا محمدلو، حسین سیمیاری، عباس خزایی، ثریا مکرم، رامین فتحی، زهراجباری، آیلارتهذیبی حق، عارف ملکی، محمدمهدی پورقلی، حامد موحد، مهشید عباسپور، مهدی حبیب‌اللهی با حضور و هنرمندی اردلان شجاع کاوه به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مدیر یک آسایشگاه اعصاب و روان از پزشک جوانی، دعوت به عمل می‌آورد تا روی نوع خاصی ازبیماران روانی تحقیق کند؛ پزشک جوان به محض حضور در آن مجموعه، متوجه حوادث غیر معمول و پیچیده در بین بیماران و کارکنان آسایشگاه می‌شود، به گونه‌ای که احساس می‌کند علت دعوت او مسائل پزشکی نبوده، او خود را درمعرض خطر جانی و معماهای پیچیده در آسایشگاه می‌بیند و در نهایت متوجه می‌شود که…»

فیلم «عمارتی در مه» پروانه نمایش گرفت

۵۷۲۴۴

پست بعدی

عکسی که شبنم مقدمی را به ۱۰ سال پیش برد

د فوریه 28 , 2022
شبنم مقدمی، با اشتراک گذاشتن عکسی از پشت صحنه فیلم «آزمایشگاه» که مربوط به ۱۰ سال پیش است، از آن روزها گفت که جوان‌تر بوده، غم کم‌تری داشته و زندگی آسان‌تر سپری می‌شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبنم مقدمی تصویری از پشت صحنه فیلم «آزمایشگاه»، فیلمی کمدی رمانتیک به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000