یافته های یک نظرسنجی / طرح صیانت و کندی اینترنت؛ پیشران مهاجرت کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها از کشور

یافته های یک نظرسنجی /  طرح صیانت و کندی اینترنت؛ پیشران مهاجرت کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها از کشور

سیتنا نوشت: نتایج نظرسنجی تلگرامی رصدخانه مهاجرت ایران درباره تأثیر طرح صیانت و کندی سرعت اینترنت بر افزایش میل به مهاجرت منتشر شد.

با افزایش اعتراضات مردمی نسبت به طرح صیانت و کندی سرعت اینترنت در چند هفته اخیر در کشور و از آنجایی‌که در بررسی‌های کارشناسی، اجرایی شدن این طرح به‌عنوان یکی از پیشران‌های مهاجرت از کشور خصوصاً در میان فعالین کسب‌وکار و استارتاپی شناخته‌شده است، بنابراین رصدخانه مهاجرت ایران به‌ منظور شناسایی تأثیر این طرح بر میل به مهاجرت افراد، نظرسنجی محدودی را در پلتفرم تلگرام انجام داده است.

در این نظرسنجی از کاربران تلگرام پرسیده شده است که «طرح صیانت و کندی اینترنت تا چه اندازه موجب افزایش میل شما به مهاجرت می‌شود؟»

بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از این نظرسنجی، ۷۳ درصد از کاربران تلگرام تأثیر طرح صیانت و کندی سرعت اینترنت بر افزایش میل به مهاجرت خود را زیاد و بسیار زیاد تلقی کرده‌اند..

این در حالی است که فقط ۱۸ درصد افراد تأثیر این طرح بر میل به مهاجرت خود را کم و خیلی کم (یا هیچ) و ۹ درصد افراد نیز تأثیر این طرح بر میل به مهاجرت خود را متوسط ارزیابی کرده‌اند.

لازم به ذکر است که این نظرسنجی از روز دوشنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۰ در کانال تلگرامی رصدخانه مهاجرت ایران فعال شده بود و تا تاریخ هشتم اسفندماه، ۱۰۱۲ نفر در آن شرکت کرده‌اند.

نتایج یک نظرسنجی: طرح صیانت و کندی اینترنت، پیشران مهاجرت کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها از کشور!

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۹

پست بعدی

دلواپس ، هم در عهد روحانی و هم در عصر رئیسی؟

د فوریه 28 , 2022
عصر ایران نوشت:این که الان آنها در دولت اصول‌گرا هم نگران هستند، نشان می‌دهد که مذاکره و توافق یک مسیر بیشتر ندارد و آنهم همانی است که عراقچی در عهد روحانی رفت و باقری امروز در حال طی کردن آن است. نمایندگان مجلس از روند مذاکرات وین ابراز نگرانی کردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000