سرلشکر صفوی: ایران به یک قدرت آسیایی تبدیل می‌شود

سرلشکر صفوی: ایران به یک قدرت آسیایی تبدیل می‌شود

تسنیم نوشت: سردا صفوی گفت: انتقال قدرت از غرب به شرق به تدریج در حال انجام است و ایران در این فرآیند به یک قدرت آسیایی بدل خواهد شد.

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در آیین رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: کتابی با عنوان "تغییر بزرگ در سال ۲۰۵۰" از سوی مجله اکونومیست منتشر و در ایران ترجمه شده و در آن کتاب آمده که تا آن سال، اسلام به لحاظ جمعیتی اول، مسیحیت دوم و بودایی سوم خواهد شد. همچنین در این کتاب آمده است که بیشتر مردم خداباور، اما بیشتر حکومت‌ها در دست لائیک‌ها باقی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آن کتاب آمده است که تا آن سال قدرت آسیایی شکل خواهد گرفت، ادامه داد: انتقال قدرت از غرب به شرق به تدریج در حال انجام است. ایران یک کشور آسیایی است که با حضور در سازمان شانگهای و با متحد شدن با اتحادیه اوراسیا می‌تواند در این قدرت آسیایی سهیم و علاوه بر اینکه قدرت مهمی در غرب آسیا خواهد شد، به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل می‌شود. امیدواریم در این فرآیند با هوشمندی مسئولان از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در تمامی حوزه‌ها حرکت کنیم.

سرلشکر صفوی: ایران به یک قدرت آسیایی تبدیل می‌شود

بیشتر بخوانید:

سرلشکر صفوی همچنین در خصوص پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: این پژوهشگاه در بخش‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت داخلی و جنگ‌های نامنظم و توسعه پدافند داخلی در سطح راهبردی با چهار پژوهشکده و یک مرکز دایره‌المعارف فعالیت دارد. پژوهش‌های این پژوهشگاه کاربردی است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مراکز پژوهشی متعددی در کشور وجود دارد و ما موازی‌کاری انجام نمی‌دهیم. آثار پژوهشی این پژوهشگاه و دایره المعارف به زبان‌های زنده دنیا ترجمه خواهد شد.

وی همچنین خبر داد که تاکنون ۵۸ پروژه پژوهشی کلان انجام شده و گفت: از همکاری پژوهشگران استقبال می‌کنیم.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

انتصاب رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران

د فوریه 28 , 2022
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ابلاغی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000