سریال «نجلا ۲»، نوروز به تلویزیون می‌آید و تا رمضان می‌ماند

سریال «نجلا ۲»، نوروز به تلویزیون می‌آید و تا رمضان می‌ماند

پخش فصل دوم سریال «نجلا» که ۴۰ قسمت خواهد بود، در نوروز ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و تا پایان ماه رمضان (۱۲ اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «نجلا۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، از یکم فروردین ۱۴۰۱، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

با توجه به ۴۰ قسمتی بودن این سریال، پخش فصل دوم «نجلا»، تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت.

فصل یکم «نجلا»، مهر ۱۳۹۹ هم‌زمان با اربعین حسینی، پخش شده بود.

با توجه به پخش سه سریال کمدی «زیرخاکی۳»، «خداداد» و «دردسرهای شیرین» از شبکه‌های گوناگون سیما در نوروز، «نجلا۲» تنها مجموعه درامی است که در تعطیلات بهاری، روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

بازیگرانی چون حسام منظور، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، وحید نفر، محسن پوشانی، محسن سلیمانی و … در «نجلا ۲» بازی می‌کنند.

۵۷۵۷

پست بعدی

پیشنهاد رئیسی درباره جنگ روسیه با اوکراین

ی فوریه 27 , 2022
ایرنا نوشت: رئیسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس اصول اساسی سیاست خارجی خود، با سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، مخالف است و از حق تعیین سرنوشت همه ملت‌ها حمایت می‌کند. رییس‌ جمهور تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تلاش دیپلماتیک که منجر به حل مسالمت‌آمیز مناقشات در اوکراین شود حمایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000