تصویربرداری مستند «آوای دوست» به کارگردانی شبنم قلی‌خانی، به پایان رسید/ عکس

تصویربرداری مستند «آوای دوست» به کارگردانی شبنم قلی‌خانی، به پایان رسید/ عکس

شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکس‌هایی از پشت صحنه مستند «آوای دوست» را که به کارگردانی او در حال ساخت است، در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری مستند «آوای دوست» به نویسندگی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی که به بررسی تاریخچه ساخت دف و دف‌نوازی در کشورمان می‌پردازد، به پایان رسید و تدوین آن به زودی آغاز می‌شود.

فیلمبرداری این مستند در کردستان و با کمک و همراهی اساتید بزرگ دف و همچنین میراث فرهنگی آن استان انجام شد.

این مستند به تهیه‌کنندگی داود سماواتی، فیلمبرداری بهمن بابازاده و صدابرداری پیام علیجانی، ساخته شده است.

تصویربرداری مستند «آوای دوست» به کارگردانی شبنم قلی‌خانی، به پایان رسید/ عکس

تصویربرداری مستند «آوای دوست» به کارگردانی شبنم قلی‌خانی، به پایان رسید/ عکس

تصویربرداری مستند «آوای دوست» به کارگردانی شبنم قلی‌خانی، به پایان رسید/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

طرز تهیه سالادی که جان می‌دهد برای لاغر شدن

ش فوریه 26 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: یکی از چیزهایی که می‌تواند وزن شما را کاهش دهد، رژیم غذایی و سبک زندگی است که شما در پیش می‌گیرید. بزرگترین دلیلی که در پشت افزایش وزن ما نهفته است، سبک زندگی نادرست ماست. سبک زندگی بزرگترین تأثیر را بر روی سلامت ما دارد. در چنین شرایطی از سبک زندگی و پیش گرفتن رژیم غذایی نادرست، شما متوجه می‌شوید وزن تان در حال افزایش است. اما اگر به رژیم غذایی که دارید، توجه به خرج دهید، تا حد زیادی قادر به کنترل وزن تان خواهید شد. برای از دست دادن وزن، باید سالاد مخلوط با سبزیجات را در دستور کار خود قرار دهید. یکی از ساده‌ترین رژیم‌های غذایی برای از دست دادن وزن این است که روزانه سالاد خود را بجوشانید و بخورید. بسیاری از اوقات خوردن سالاد خام، خطر عفونت را در پی دارد. خوردن سالاد جوشانده، منافع فراوانی را برای بدن دارد. فواید سالاد مخلوط با سبزیجات ۱- تمام ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها در چنین سالادی یافت می‌شود؛ چیزی که برای رشد بدن ضروری به نظر می‌رسد. ۲- این سالاد، معده شما را برای مدتی طولانی پُر نگه می‌دارد و شما احساس نفخ نخواهید داشت. ۳- خوردن سالاد باعث سنگینی و بی حالی بدن نمی‌شود و همین مسئله نیز به شما انرژی فراوانی می‌دهد. ۴- خوردن سالاد مخلوط با سبزیجات، فیبر فراوانی را برای بدن شما فراهم می‌کند وبه بدن شما آبرسانی می‌کند و همین مسئله نیز به کاهش وزن کمک می‌کند. سالاد خام نخورید بسیاری از اوقات، خوردن سالاد خام شما را در معرض عفونت معده قرار می‌دهد. بسیاری از میکروب‌ها در سبزی‌ها رشد می‌کنند و همین امر می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر سلامت شما داشته باشد. برای همین باید سالاد را با روغن زیتون در روی شعله کم بپزید. این مسئله سبب کاهش کاهش سریع وزن شما شده و فواید زیادی را برای بدن شما به همراه خواهد داشت. شما همچنین می‌توانید در سالاد خود پیاز، گوجه فرنگی، خیار، هویج، تربچه و لیمو بریزید. طرز تهیه سالاد مخلوط با سبزیجات یک قاشق چایخوری روغن زیتون سه عدد بلال کوچک فلفل دلمه‌ای سبز یک عدد فلفل دلمه‌ای زرد یک عدد دو عدد هویج خرد شده لوبیا سبز هشت تا ده عدد یک عدد کلم بروکلی دستور تهیه: ابتدا کرم بروکلی را برای مدتی در آب داغ بجوشانید. این مسئله کلم بروکلی را نرم می‌کند. سپس بقیه سبزیجات را خرد کنید. روغن زیتون را در ماهیتابه بریزید. شما می‌توانید از هر روغن دیگری و یا حتی از کره نیز برای این منظور استفاده کنید. بلال کوچک و تمام سبزی‌های خرد شده را اضافه کنید. حال مقداری آب اضافه کرده و سالاد را فقط برای ۵ دقیقه با شعله ملایم بپزید. نمک و فلفل سیاه را برای اضافه کردن طعم بهتر نیز به آن اضافه کنید. حال می‌توانید از خوردن این سالاد لذت ببرید. 4747

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000