فعال سیاسی: تصویب طرح صیانت ، مردم را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند

فعال سیاسی: تصویب طرح صیانت ، مردم را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند

نامه نیوز نوشت: صوفی گفت: حتی اصولگرایان نیز درباره طرح صیانت ، سئوالات، نقدها و ابهامات فراوان دارند و از طراحان طرح می خواهند ضمن مدنظر قرار دادن قضاوت افکارعمومی، نظر و دیدگاه کارشناسان را درنظر بگیرند.

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی از جمله موضوعات چالش برانگیزی است که نه تنها مردم بلکه مرکز پژوهش های مجلس و وزیر ارتباطات دولت سیدابراهیم رئیسی نیز منتقد آن هستند اما طراحان آن به محوریت جبهه پایداری اصرار شائبه برانگیزی دارند که هر طور شده با وجود مخالفت ها و انتقادهای فراوان، طرح را در کمیسیون ویژه تصویب کنند.

علی صوفی درباره چرایی اصرار جبهه پایداری به تصویب طرح صیانت از کاربران فضای مجازی گفت: بررسی اخبار و واکنش ها به تصویب کلیات این طرح در کمیسیون ویژه مجلس نشان می دهد که حتی اصولگرایان نیز درباره آن سئوالات، نقدها و ابهامات فراوان دارند و از طراحان طرح می خواهند ضمن مدنظر قرار دادن قضاوت افکارعمومی، نظر و دیدگاه کارشناسان را درنظر بگیرند.

وی افزود: وقتی حتی نظر نمایندگان موافق طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مطالعه می شود مشخص نیست که آنها به کدام طرح رأی دادند چون این طرح چندین مرتبه اصلاح شد و در نهایت مشخص نشد که کدام نسخه طرح در کمیسیون ویژه رأی آورد، ضمن این این سئوال مطرح است چرا در فصل بررسی بودجه سال آینده در مجلس، کمیسیون ویژه برای تصویب این طرح تعجیل کرد.

فعال سیاسی: تصویب طرح صیانت ، مردم را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند

بیشتر بخوانید:

این فعال سیاسی اظهار کرد: خوارج در زمان امام علی (ع) خشک مغز، خودرأی و خودشیفته بودند. آنها یک نوع دینی را می شناختند که با دین رحمانی پیامبر اکرم (ص) فرسنگ ها فاصله دارد، کار به جایی رسید که حضرت علی (ع) مجبور شد بر روی آنها شمشیر بکشد و آنها نیز امیرالمومنین (ع) را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این نوع تفکر خوارجی متأسفانه در طول تاریخ بوده و هست. متأسفانه در انتخابات مجلس یازدهم سازوکار طوری رقم خورد که برخی از آنها توانستند به مجلس راه پیدا کنند و سرنوشت مردم امروز در دست آنها قرار دارد. آنها روی موضوعی دست گذاشته اند که مردم به طور روزمره با آن در ارتباط هستند و از آن استفاده می کنند.

این فعال سیاسی یادآور شد: مردم آزاد هستند و اختیار دارند که با اطلاعات گوناگون در تماس باشند. ضمن آنکه امروز به لحاظ اقتصادی و نیز مردم درگیر هستند. امروز جامعه به شدت برای تأمین نیازهای زندگی خود به فضای مجازی و اینترنت پرسرعت وابسته شده و دنیا هم دارد به این سمت می رود اما ما همین اینترنت محدودی را هم که داریم می خواهیم از جامعه بگیریم.

وی ادامه داد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مردم را به خاک سیاه می نشاند و آنها را به عکس العمل‌های تند خیابانی وادار می کند. مشخص نیست که چرا اجازه داده می شود افرادی به نام انقلابی گری در مجلس بخواهند تصمیمات وحشتناکی برای مردم بگیرند.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

آثار دیده‌نشده خالق «ارباب حلقه‌ها»، منتشر شد

ش فوریه 26 , 2022
ایسنا نوشت: شرکت دارایی‌های تالکین، مجموعه‌ای از نقاشی‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای دیده‌نشده‌ خالق «ارباب حلقه‌ها» را برای نخستین‌بار منتشر کرد. به گزارش گاردین، عکس‌ها و نقاشی‌های دیده‌نشده جی‌آرآر تالکین، نویسنده مجموعه‌ کتاب‌های تخیلی «ارباب حلقه‌ها» برای نخستین‌بار به همراه تعدادی از دست‌نوشته‌ها و نامه‌های این نویسنده توسط شرکت دارایی‌های تالکین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000