کارگردان «نیسان آبی» یک فیلم جدید می‌سازد

کارگردان «نیسان آبی» یک فیلم جدید می‌سازد

منوچهر هادی کارگردان سریال «نیسان آبی» برای ساخت فیلم سینمایی «حدود ساعت ۸ صبح» خیز برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، در جلسه اخیر با ساخت دو فیلمنامه «آقای گل» و «حدود ساعت ۸ صبح» موافقت کردند.

در جلسه امروز فیلم‌نامه «آقای گل» به تهیه‌کنندگی مهدی احمدی و کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز و فیلم‌نامه «حدود ساعت ۸ صبح» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولتخانی، موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

سازمان غذا و دارو: داروهای تاریخ گذشته را دور نریزید، به ما بدهید

ش فوریه 26 , 2022
ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو گفت: مردم داروهای تاریخ گذشته منازل را جمع آوری و به داروخانه ها تحویل بدهند. نوشین محمد حسینی روز شنبه در نشست خبری مجازی به مناسبت پویش ملی دارو زباله نیست ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ افزود: دارو زباله نیست و نباید افراد داروهای تاریخ گذشته را در سطل زباله بیاندازند. وی با تایکد براینکه داروهای تاریخ گذشته نباید دور انداخته شود، گفت: مردم داروها را در بسته ای جمع آوری کرده و در اختیار داروخانه ها قرار دهند زیرا امسال با کمک همکارانمان که دوستدار محیط زیست هستند، این امکان فراهم شده تا داروهای تاریخ گذشته توسط باکس هایی از داروخانه ها جمع آوری و توسط شرکت های امحا کننده دارو بی خطر شده و از طریق علمی دفع می شوند. حسینی تاکید کرد: ۲۵ میلیون خانواده ایرانی داریم اگر هر خانواده ۱۰۰ گرم دارو وارد طبیعت کنند بالای ۲۵ هزار تن می شود که برای طبیعت ضرر دارد و با پویش دارو زباله نیست باید به مردم آموزش دهیم که آنها را جمع آوری کرده و به داروخانه ها تحویل دهند. این مقام مسوول تصریح کرد: در پویش های قبلی آموزش های کامل را ارایه دادیم که داروهای بی خطر و خطرناک کدامند، آنتی بیوتیک ها از جمله داروهایی بوده که برای سلامت خطرآفرین هستند و اگر منطقی تجویز و مصرف شوند نباید دور ریز داشته باشیم. به گفته حسینی، آنتی بیوتیک ها باید به اندازه نیاز بیمار توسط پزشک تجویز شود و اگر به دلیل حساسیت دارویی، ناقض ماندن دوره درمان و غیره در منزل وجود داشته نباید در سطل زباله انداخته شود زیرا از طریق آب های زیر زمینی به چرخه زندگی برگشته و مقاومت میکروبی ایجاد می شود. وی افزود: مقاومت میکروبی باعث طولانی شدن درمان بیماریهای عفونی شده و حتی امکان درمان هایی مانند پیوند و شیمی درمانی را کمتر می کند و به هیچ عنوان داروها را مردم در زباله نیاندازند زیرا سرطان نزا بود و از طبیعت حذف نمی شوند. حسینی ادامه داد: به عنوان مثال هورمون ها از جمله داروهایی بوده که اگر بی رویه مصرف و دور ریخته شوند به چرخه طبیعت بازگشته و مشکلات جدی را برای سلامت ایجاد می کنند. وی از مردم خواست وسایل تیز و برنده مانند سوزن ها، اندازه گیری قندخون و انواع داروها را در یک ظرف بطری ریخته و به داروخانه ها ارایه دهند. این مدیرکل با اشاره به پویش ملی دارو زباله نیست، گفت: در این پویش که هر سال برگزار می کنیم تلاشمان بر آن است که با آگاهی رسانی درباره نحوه امحاء درست داروها و جمع آوری درست داروهای تاریخ گذشته از ورود به چرخه طبیعت جلوگیری کنیم. حسینی اظهار داشت: در زمینه پسماندهای دارویی صنایع و داروخانه‌ها با توجه به حضور مسوولان فنی داروساز، خیالمان راحت است که پسماندهای دارویی خطرناک از این دو طریق وارد سیستم طبیعت نمی‌شود و داروخانه‌ها و همچنین پخش‌ها و صنایع دارویی، داروهایی را که به هر شکلی ناخواسته شده یا تاریخ‌شان گذشته و غیره از سوی شرکت‌های امحاگر بزرگ جمع آوری و بی خطر می شوند تا کمترین آسیب را برای سلامت مردم داشته باشند. بیشتر بخوانید: کلاهبرداری با سواستفاده از نام بیمه سلامت ایران توزیع ریتالین در داروخانه‌ها از هفته آینده ۲۳۵۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000