وزیر اطلاعات: آنچه امروز در وین می‌گذرد نشانه‌ای از قدرت ایران است/ شاهد تضعیف متحدان ناتو در غرب آسیا هستیم

وزیر اطلاعات: آنچه امروز در وین می‌گذرد نشانه‌ای از قدرت ایران است/ شاهد تضعیف متحدان ناتو در غرب آسیا هستیم

فارس نوشت: حجت الاسلام خطیب با تاکید بر اینکه سیاست‌های آمریکا برای حفظ وجهه ابرقدرتی خود در دنیا همواره با شکست روبرو شده است گفت: بحران اوکراین نمونه دیگری از تلاش‌های شکست خورده غرب به رهبری آمریکاست.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، امروز جمعه در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) قرارگاه کربلا در اهواز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه ایثار و مقاومت و تجلیل از مجاهدهای فرماندهان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در استان شهید پرور خوزستان و بیان رشادت های سنگربانان حریم ولایت در این خطه مقدس افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که شکست‌های پی درپی دشمن روند رو به رشدی نسبت به گذشته پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه این شکست‌ها ابعاد پیدا و پنهان زیادی دارند گفت: تداوم شکست های آمریکا مدیون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ایستادگی‌های ملت ایران و جبهه مقاومت و هماهنگی و هم افزایی نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه می باشد.
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه آمریکا و غربی‌ها در تلاش برای احیاء و ایجاد اتحادهای جدیدی با محوریت ناتو بوده‌اند گفت: با این وجود شاهد بودیم که آمریکا علیرغم همه هزینه‌هایی که کرده، با ذلت و سرافکندگی از عراق، افغانستان و سوریه خارج شده است.

وزیر اطلاعات: دولت برای حل مشکلات فراوان نیاز به زمان دارد

بیشتر بخوانید:

خطیب با بیان اینکه هدف ناتو از پذیرش عضویت اوکراین، محاصره نظامی روسیه و چین بود تاکید کرد: اگر ناتو از قدرت لازم برخوردار بود، آمریکا می‌توانست در افغانستان و یمن خودی نشان دهد اما عملا شاهد تضعیف متحدان پیمان ناتو در غرب آسیا هستیم.
وی اضافه کرد: گسترش ناتو به سمت شرق، تنش زا و تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل و مخالف سلطه آمریکا در مناطق مختلف است.
خطیب با بیان اینکه تمرکز قدرت در آمریکا و غرب یک ادعای منسوخ شده است گفت: آنچه امروز در وین می‌گذرد نشانه‌ای از اثبات قدرت ایران است.
وی تصریح‌ کرد: همان کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن را دارند امروز پذیرفته‌اند که باید در مقابل ایران با مذاکره و تفاهم رودرو شوند و حقوق ایران در زمینه‌های مختلف را بپذیرند.
وی به توسعه سطح ارتباطات ایران به خصوص از زمان فعالیت دولت آیت الله رئیسی با کشورهای منطقه اشاره‌کرد و گفت: این کشورها امروز برای ارتباط بیشتر با ایران استقبال می‌کنند و از امنیتی که غرب به آنها وعده داده بود؛ بیش از پیش مایوس شده‌اند.
خطیب با بیان اینکه در میان برنامه‌ریزی‌های دشمن، رژیم صهیونیستی تلاش دارد که مردم را از انقلاب و نظام ناامید کند گفت: قطعا چنین سیاستی موفق نخواهد بود.
وزیر اطلاعات افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران در کنار ملت در مسیر توسعه و بهبود شرایط گام برمی‌دارد وقطعا اجازه بهره برداری دشمن را نخواهد داد .
وزیر اطلاعات در پایان گفت: افق بسیار روشنی درپیش است و قطعا آینده‌ای بهتر برای ملت ایران رقم زده خواهد شد.

231

پست بعدی

گپی با هوشنگ ابتهاج درباره روسیه و جنگ اوکراین

ج فوریه 25 , 2022
امروز ۶ اسفند، زنگ زدم به «سایه‌»جان، «هوشنگ ابتهاج» در آلمان که روز تولدش است. شاعر دوست‌داشتنی و دوست عزیزم. دلم تنگ شده بود برایش. ایران که بود مرتب می‌رفتم سراغش. گفتم باور کن یکی از افتخاراتم این است که معاصر آدم بزرگی مثل تو هستم. متواضعانه می‌گفت من لایق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000