رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به منتقدان طرح صیانت پیوست

 رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به منتقدان طرح صیانت پیوست

ایرنا نوشت: وحید جلال زاده خواستار توقف بررسی طرح موضوع موسوم به صیانت در کمیسیون مشترک و بازگشت آن به صحن مجلس شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: طرح هایی که به صورت مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است باید برای اقناع افکار عمومی و پاسخگویی دقیق به دغدغه ها و مطالبات مردم در صحن علنی مجلس بررسی شود.

 رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به منتقدان طرح صیانت پیوست

بیشتر بخوانید:

نمایندگان مجلس پیش از این مصوب کرده بودند که طرح موسوم به صیانت از کاربران در فضای مجازی طبق ماده ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون مشترک بررسی شود.

هفته جاری کلیات این طرح در کمیسیون مشترک بررسی و تصویب شد اما معاونت قوانین مجلس به دلیل تغییرات ساختاری طرح، این مصوبه را ابطال کرد.

هیات رئیسه مجلس باید در این خصوص نظر نهایی را اعلام کند.

21219

پست بعدی

رئیس سازمان غذا و ادرو: ایران تنها کشور تولید کننده واکسن برای سویه اومیکرون

پ فوریه 24 , 2022
تسنیم نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ایران تنها کشور تولیدکننده واکسن سویه اومیکرون در جهان است و دو شرکت داخلی در این زمینه مجوز را از سازمان غذا و دارو دریافت کرده‌اند. بهرام دارایی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: عملکرد کشور در کنترل موج ششم بسیار عالی بود و به احتمال زیاد از قله پیک عبور کرده‌ایم و امید داریم کاهش مبتلایان استمرار داشته باشد. وی عنوان کرد: براساس آمار وضعیت ایران از سایر کشورها بسیار بهتر بود و این ناشی از اقدامات پیشگیرانه و اهتمام در واکسیناسیون است. دارایی با بیان اینکه حدود ۲۱۰ میلیون واکسن داخلی و خارجی تهیه شده است، گفت: ۸۵ درصد جمعیت کشور واکسینه شده‌اند و دز سوم نیز با سرعت ادامه پیدا می‌کند و برنامه‌ریزی برای دز چهارم در آینده انجام شده است. وی با اشاره به اینکه شرکت‌های داخلی توان تولید ۵۰ میلیون دز واکسن در ماه را دارند افزود: دو شرکت مجوز تولید واکسن اومیکرون را از ما دریافت کرده‌اند و توان بالایی در این زمینه دارند و ایران نخستین کشور تولیدکننده واکسن اومیکرون است. رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ۲۱ شرکت با پلتفرم‌های مختلف وارد حوزه تولید واکسن شده‌اند عنوان کرد: واکسن برکت نیز وارد لیست سازمان جهانی بهداشت شده است و در حال گذراندن مراحل تأییدیه نهایی است و واکسن‌های دیگر نیز در نوبت ارزیابی قرار دارند. وی با اشاره به اهتمام جدی برای تجهیز تخت‌های PICU و NICU عنوان کرد: تا پایان سال تخت‌های PICU به ۵۰۰ تخت می‌رسد و تهدیدی به فرصت تبدیل شد. ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000