سخنگوی کمیسیون تلفیق : رفتار روزنامه دولت ما را ناچار می کند برخلاف میل باطنی مان حرف بزنیم

 سخنگوی کمیسیون تلفیق : رفتار روزنامه دولت ما را ناچار می کند برخلاف میل باطنی مان حرف بزنیم

روزنامه دولتی ایران نوشت:خبرگزاری مجلس گزارش داد که سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس در پی گزارش روزنامه ایران با عنوان «لایحه» ای که «طرح» شد؛ در خصوص «جزئیات تغییر نخستین لایحه بودجه دولت سیزدهم درمجلس»؛ به تشریح جزئیات اقدامات دولت در خصوص لایحه بودجه 1401 پرداخت

او گفت: درباره لایحه بودجه و اختلاف نظرهای طبیعی که بین دولت و کمیسیون تلفیق وجود داشت، کمیسیون همواره تلاش می‌کرد تا این اختلافات در فضایی کارشناسی و به دور از هیاهوی رسانه‌ای حل و فصل شود اما متأسفانه برخی اقدامات اخیر رسانه‌ای ما را ناچار می‌کند تا برخی نکات را برخلاف میل باطنی بیان کنیم.

وی افزود: البته کمیسیون تلفیق همچنان آمادگی دارد که در نشست‌های کارشناسی و نه در رسانه با کارشناسان محترم دولت اگر انتقاد یا پیشنهادی هست آن را بشنود و در صورت نیاز اصلاحات لازم در بودجه انجام شود. این نماینده مجلس درخصوص واکنش رسانه‌ها به اقدامات بحث برانگیز کمیسیون تلفیق، بیان کرد: کمیسیون تلفیق آمادگی نشست‌های کارشناسی با نمایندگان دولت را دارد تا اگر اشکالی در بودجه وجود دارد پیش از تصویب نهایی آن را اصلاح کنیم و معتقدیم بهترین محل برای این بحث‌ها اتاق‌های کارشناسی است نه فضای رسانه‌ای.

23302

پست بعدی

چرا دلایل محاکمه غیرعلنی مهدی هاشمی، جزئیات پرونده عیسی شریفی ، دلایل ردصلاحیت لاریجانی و... شفاف نشد؟

پ فوریه 24 , 2022
سیدمصطفی هاشمی‌طبا در روزنامه شرق نوشت:بدون تردید در جامعه‌ای که با ظهور فناوری‌های نوین همه‌گونه اطلاعات شبهه‌انگیز به‌ صورتی در ظاهر کاملا منطبق با واقعیات به ذهن انسان‌ها وارد می‌شود، پیرایه‌زدایی از این موجود خبیث، جهاد کاملی را می‌طلبد. در سابق تنها ممکن بود که شخصی به تقلید صوتی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000