حجم آب سدهای تهران چقدر است؟

حجم آب سدهای تهران چقدر است؟

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: حجم آب سدهای تامین کننده آب شرب استان تهران در حال حاضر ۳۱۰ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با ذخیره ۵۶۶ میلیون مترمکعبی در روز مشابه سال گذشته، حدود ۲۵۷ میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.

بهزاد پارسا با بیان اینکه از ابتدای سال آبی (ابتدای مهر امسال) تاکنون بیش از ۱۱۲ میلی‌متر بارندگی در حوزه عملکردی استان تهران ثبت شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد، اظهار کرد: میزان ورودی آب سدهای پنج گانه تامین کننده آب استان، از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، حدود ۲۲۲.۹ میلیون مترمکعب است که این مقدار در مدت مشابه سال آبی گذشته بیش از ۳۳۲ میلیون متر مکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان ورودی آب به این سدها نسبت به روز مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است خاطرنشان کرد: با این حال نتایج برف سنجی نشان می دهد که ارتفاعات استان تهران از پوشش برفی نسبتاً مناسبی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حجم آب سدهای تهران چقدر است؟

طبق اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه بارش ۲۱ میلی‌متری دو روز اخیر در استان تهران میزان بارندگی را در سال آبی جاری از ۹۱ میلی متر به بیش از ۱۱۲ میلیمتر رساند، گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های نرمال از سوی سازمان هواشناسی، امیدواریم با تحقق آن بخشی از کمبود بارش‌های استان طی ماه‌های گذشته جبران شود.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

ببینید | نماینده مجلس: طرح صیانت رفراندوم نیست و نظر کارشناسی مجلس است!

چ فوریه 23 , 2022
مهرداد ویس کرمی، نماینده مجلس گفت: آقای رشیدی که این جوسازی‌ها را می‌کنند رسما عضو کمیسیون نیستند و رای مخالف ایشان اعتباری ندارد؛ ما به حرمت اینکه همکارمان بودند چیزی بهشان نگفتیم. کلیات این طرح با ۱۹ رای و بدون مخالف تصویب شد و برای اینکه حرف و حدیثی پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000