افشاگری عضو کمیسیون صیانت : طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد/ مخالفین انسان‌های ناآگاه و بی اطلاعی هستند!

افشاگری عضو کمیسیون صیانت : طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد/ مخالفین انسان‌های ناآگاه و بی اطلاعی هستند!

دیدبان ایران نوشت:‌ فلاحی عضو کمیسیون طرح صیانت گفت:رای‌گیری طرح صیانت باطل نشده؛ این خبر یک جو رسانه‌ای بیش نیست، کلیات طرح صیانت رای آورده و با رای جمع کردن هم به کمیسیون برنمی‌گردد.

«رای‌گیری دیروز کمیسیون مشترک درباره طرح صیانت باطل نیست، این قضیه یک جو رسانه‌ای بود» این اظهارات یکی از اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت درباره خبرپر چالشی که شب گذشته مبنی بر باطل شدن رای‌گیری طرح صیانت منتشر شد، است. طرح صیانتی که از روز گذشته به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و باعث نگرانی هر چه بیشتر افکارعمومی و کارشناسان شده است. در همین رابطه با احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با دیده بان ایران گفت و گو کرده است.

آقای فلاحی! شب گذشته خبری مبنی بر اینکه معاونت قوانین مجلس رای‌گیری طرح صیانت را باطل کرده است؛ شما این قضیه را تایید می‌کنید؟

این خبر کاملا کذب است و کلیات طرح صیانت به طور کامل به تصویب رسیده است. هیچکس نمی‌تواند رای نماینده را باطل کند! معاونت قوانین مجلس و مرکز پژوهش‌ها جایگاه خدماتی و مشاوره‌ای دارند و اصلا نمی‌توانند رای نمایندگان را باطل کنند! در حال حاضر کمیسیون مشترک در جایگاه صحن عمل می‌کند. همه نمایندگان من جمله همین دوستان دو بار در صحن رای دادند و همه چیز را به کمیسیون مشترک سپردند! دیروز هم ۲۰ نفر از اعضا حضور داشتند که از این ۲۰ نفر ۱۹ نفر رای مثبت به کلیات طرح صیانت دادند. صبح امروز یکی از نمایندگان مخالف طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی اظهارنظر کرد که این فرد حتی اسم طرح را نمی‌دانست! این از طرفی بسیار جای تاسف و از سویی دیگر باعث خوشحالی است که کسانی‌که مخالف طرح صیانت هستند، انسان‌های ناآگاه و بی اطلاعی هستند! بنده اعلام می‌کنم اصلا رای نمایندگان باطل نشده و این خبر از اساس کذب است!

امروز استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و رسانه‌های معاند که ملت ایران را حتی از واردات دارو محروم کردند، دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند! همین‌ها بودند که مردم یمن را قتل‌عام کردند حالا همین‌ها مدافع حقوق بشر و مسئولیت تحریک مردم بر علیه طرح صیانت را بر عهده گرفته‌اند! آیا مخالفت رسانه‌ های معاند با طرح صیانت برای مردم جای سوال نیست؟ امام همیشه می‌گفت که اگر دشمن روزی از ما تعریف کرد ما باید عزا بگیریم. امروز دشمن در همه موارد در حال مخالفت کردن با ماست، این یعنی ما راه درست را پیش گرفته‌ایم! غربی‌ها کی دوست و دلسوز ما بودند که حالا برای ما کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند؟

شما صراحتا خبر دیروز را مبنی بر باطل شدن رای‌گیری در خصوص تصویب کلیات طرح صیانت را تکذیب می‌کنید؟

بله؛ بنده این خبر را تکذیب می‌کنم. رای‌گیری باطل نشده و کلیات طرح صیانت کاملا قوانین به تصویب رسید. کمیسیون مشترک رای مجلس را دارد، معاونت قوانین اصلا در جایگاهی نیست تا بتواند رای نمایندگان را باطل کند.

افشاگری عضو کمیسیون صیانت : طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد/ مخالفین انسان‌های ناآگاه و بی اطلاعی هستند!

بیشتر بخوانید:

طرح درخواست بازگشت طرح صیانت به صحن علنی/ ۵۵ نفر امضاء کردند و امضاءها درحال افزایش است

واکنش همراه با شعر آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت: نازک آرای تن شاخه گلی…

نامه ابطال رای به طرح صیانت تاثیری ندارد/ دبیر کمیسیون مشترک: صفر تا صد تصمیم با ماست!

آقای فلاحی! الان یکسری از نماینده‌ها من جمله اقای رشیدی‌کوچی در حال جمع‌آوری امضا برای برگرداندن طرح صیانت به کمیسیون هستند؛ به نظر شما این امکان وجود دارد؟

خیر اصلا چنین امکانی وجود ندارد و حتی اقدام این آقایان خلاف واقع است. دو بار همین آقای رشیدی‌کوچی و دوستانشان شاهد بودند که مجلس این طرح را ۸۵ کرده و اساسا همه چی به دست کمیسیون مشترک سپرده شد. نمی‎‌شود که فلان نماینده یک روزی رای بدهد و روز دیگر آن را پس بگیرد! کدام قانون چنین چیزی را قبول می‌کند؟ امضا جمع کردن آقای رشیدی‌کوچی فقط به دلیل فشار آوردن افکارعمومی در فضای مجازی است و طبیعتا خلاف قانون است!

روز گذشته حسین میرزایی، نماینده مجلس طی اظهاراتی عنوان می‌کنند که می‌توانیم از شبکه‌های اجتماعی روسیه و چین استفاده کنیم، نظر شما در این باره چیست؟

ما هیچ موقع نگفتیم که از نرم‌افزارهای بیگانه استفاده نکنید. حرف ما این است که باید شبکه‌های اجتماعی ضابطه‌مند و قانونمند باشد! تا زمانی‌که زیرساخت‌های خودمان را آماده نکنیم شبکه‌های اجتماعی را تعطیل نمی‌کنیم. اینکه می‌گویند مجلس می‌خواهد فضای مجازی را ببندد تهمت‌ زدن‌های افراد ناآگاه است

آقای فلاحی! برخی ادعا می‌کنند که طرح صیانت آمد تا یک آبان ۹۸ دیگر اتفاق نیفتد آیا شما این قضیه را تایید می‌کنید؟

بله؛ کاملا درست است. طرح صیانت به این دلیل است که ما دیگر شاهد یک آبان ۹۸ دیگری نباشیم. آن سکانی‌که مخالف قانونمند کردن فضای مجازی هستند کسانی هستند که در همان سال‌ها در جامعه تشنج ایجاد کردند. برخی از کسانی‌که مخالف طرح صیانت هستند از جمله اصلاح‌طلبان همان کسانی هستند که در آبان ۹۸ مردم را تحریک کردند.

23215

پست بعدی

همایون غنی‌زاده، «چاه بازکن» را روی صحنه می‌آورد

چ فوریه 23 , 2022
همایون غنی‌زاده، کارگردانی که تجربه‌های متفاوتی را روی صحنه تئاتر برده است، این‌بار، نمایشِ بدونِ بازیگرِ «چاه بازکن» را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «چاه بازکن» که به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده قرار است روی صحنه بیاید، اثری بدون بازیگر درباره‌ مصائب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000