نقدعلی در صحن علنی:۲۰۰ منافق از آلبانی،۲۵۰ صهیونیست و ۱۵۰ مزدورآل سعود دنبال تخریب مجلس و دولت انقلابی برای تصویب طرح صیانت هستند

نقدعلی در صحن علنی:۲۰۰ منافق از آلبانی،۲۵۰ صهیونیست و ۱۵۰ مزدورآل سعود دنبال تخریب مجلس و دولت انقلابی برای تصویب طرح صیانت هستند

مهر نوشت: نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی نمی‌خواهد فضای رسانه‌ای و کسب و کارها را محدود کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: در حالی که مجلس در سه روز گذشته مشغول بررسی بودجه ۱۴۰۱ بوده و پیش از آن هم یک ماه کمیسیون تلفیق جلساتی را تشکیل داده بود، منافقان در آلبانی با ۲۰۰ نفر و یگان رژیم صهیونیستی با ۲۵۰ نفر و مرکز اعتدال آل سعود با ۱۵۰ نفر برای تخریب دولت و مجلس انقلابی فعالیت می کنند.

وی با اشاره تصویب کلیات طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک، بیان کرد: کمیسیون مشترک بعد از برگزاری ۴۸ جلسه و همچنین ده جلسه دیگر با حضور رئیس مجلس، کلیات این طرح را تصویب کرد و هنوز اتفاقی نیافتاده است.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح نمی خواهد فضای رسانه‌ای و کسب و کارها را محدود کند. امروز کشورهای خارجی و قلم به مزدهای داخلی برای تخریب مجلس سر خط شدند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین برخی از نمایندگان هم با بیان صحبت‌هایی، خوراک برای بیگانگان ایجاد می کنند که از آنها تقاضا می‌کنم این کار را انجام ندهند. رئیس و هیئت رئیسه مجلس هم روند تصویب این طرح را برای مردم تببین کنند تا جلوی فضاسازی رسانه ها گرفته شده و از کیان مجلس حمایت شود.

41219

پست بعدی

طلا ارزان شد

س فوریه 22 , 2022
قیمت طلا در بازارهای جهانی با بهبود در بازار اوراق قرضه، بیش از 8 دلار کاهش یافت. با بهبود در بازار اوراق قرضه، قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی کاهش یافت. این افزایش درحالی رخ داد که تنش‌های میان روسیه و اوکراین، سبب تقویت جذابیت امنیت طلا شد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000