محسن رضایی:دولت سیزدهم مرز تحریم ها را بدون اتکا به مذاکرات شکست!

محسن رضایی:دولت سیزدهم مرز تحریم ها را بدون اتکا به مذاکرات شکست!

ایرنا نوشت:معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم با انجام تدابیر مختلف از جمله وارد کردن ارز مورد نیاز مرز تحریم ها را بدون اتکا به مذاکرات شکست.

محسن رضایی روز سه شنبه در بازدید از نشست های تخصصی سومین نمایشگاه پتروشیمی کشور در کیش با حضور در پنل تخصصی پکیج های خاص ( Cold Box،Reformer ) و ایمنی مخازن اظهار داشت: دولت با وارد کردن ارز مورد نیاز توانست کشور را از تحریم بیرون بیاورد و این نتیجه بگونه ای بود که مذاکرات هسته ای به صورت جدی در حال پیگیری بوده اما همچنان به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: در نتیجه این اقدامات تمام مرزهای تحریم ها شکسته شده و با یک سرعت قابل توجهی صادرات و تجارت کشور در حال رونق و روبه افزایش است.

معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: امروز برای شتاب دادن به پیشرفت کشور باید از کارهای پروژه ای حتی کسب کارآفرینی به سمت صنعت سازی پیش بریم که پتروشیمی از جمله چند صنعت آینده دار کشور است که از ابتدا تا انتهای آن باید بازآفرینی و ساماندهی شود.

وی افزود: در این راستا نیازمند تقویت تامین مالی، فناوری ها و تجارت، بازاریابی و برندینگ هستیم که با کمک کارآفرینان و سرمایه گذاران پشتیبانی قوه مجریه تحقق یافتنی است و دولت در این راستا صنعت سازی را در اولویت اقتصادی خود قرار داده است.

دولت سیزدهم مرز تحریم ها را بدون اتکا به مذاکرات شکست!

بیشتر بخوانید:

پاشنه آشیل دولت رئیسی از نگاه «المانیتور»

تکرار جمله ۱۵ ماه قبل قالیباف از سوی رئیس جمهور/ رییسی؛ بدون گفتمان اختصاصی؟

حضور در نشست تخصصی تامین مالی طرح ها و ازدید از سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور موسوم به نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از دیگر برنامه های رضایی در سفر خود به جزیره کیش است.

پنل تخصصی پنل تخصصی پکیج های خاص ( Cold Box،Reformer ) و ایمنی مخازن یکی از ۲۳ نشست تخصصی سومین نمایشگاه پتروشیمی کشور است.

سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور دوشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش آغاز بکار کرد.

این رویداد از دو بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است که بخش نمایشگاهی آن با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" فعال هستند.بنگاه اقتصادی، هلدینگ و شرکت فعال در عرصه تولید و عرصه نفت و پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، تامین کنندگان مالی و بانک ها هستند.

217

پست بعدی

اصولگرایان علیه اصولگراها/ ناصر ایمانی: حمله به «قالیباف» حمله به حاکمیت است

س فوریه 22 , 2022
دیده بان ایران نوشت: یکی از رسانه های وابسته به محمدباقر قالیباف به نقل از یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: افرادی هستند که اساسا به نظام سیاسی موجود باور ندارند و طبیعی است وقتی مجالی برای حمله به آقای قالیباف به وجود آید، حتما به او حمله می‌کنند زیرا اتفاقا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000