بازگشت یک سریال طنز پرطرفدار به تلویزیون

بازگشت یک سریال طنز پرطرفدار به تلویزیون

سریال «چاردیواری» با بازی امیر جعفری، سعید آقاخانی و بهنوش طباطبایی از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی چاردیواری با کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۸۹ تولید و پخش شده است که از روز سه شنبه ۳ اسفندماه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این سریال که یکی از پربیننده‌ترین مجموعه های نمایشی دهه ۸۰ است داستان جوانی به نام نادر است که در گذشته درخواست دختر جوان به نام مریم را برای ازدواج ظاهری و رسمی قبول کرده است. دختر که قصد داشته با این ازدواج در خارج از کشور ادامه تحصیل دهد، حالا پس از چند سال از خارج از کشور برگشته است.

امیر جعفری، آتیلا پسیانی، مریم امیر جلالی، سعید آقاخانی، مهران رجبی، بهنوش طباطبایی و…. در این مجموعه ایفای نقش کرده اند.

پست بعدی

تماشای ریسک بزهکاران در تالار حافظ

س فوریه 22 , 2022
نمایش «یقین» که در خلاصه داستان آن آمده است: «ریسک ایدئولوژیک و احساسی در همه امور بزهکارانه همواره مهم‌ترین نگرانی عاملان امر بوده و هست» در تالار حافظ روی صحنه رفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «یقین» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بختیاری در تالار حافظ روی صحنه می‌رود. فرهاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000