افرادی که حال کار کردن ندارند در دولت انقلابی جایی ندارند

افرادی که حال کار کردن ندارند در دولت انقلابی جایی ندارند

ایسنا نوشت: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معاون استانداری که قرار بود ظرف یک هفته جلسه ای برگزار کند اما بعد یک ماه هنوز قدمی برنداشته در دولت انقلابی جایی ندارد.

عباس گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، بیان کرد: رییس جمهور و وزیر کشور باید پیگیری کنند تا مدیرانی که در دولت انقلابی به کار گرفته می شوند کفایت لازم را داشته باشند. همه باید در دولت انقلابی فعال بوده و مسائل را با جدیت دنبال کنند.

افرادی که حال کار کردن ندارند در دولت انقلابی جایی ندارند

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه اظهار کرد: آدم هایی که حال کار کردن ندارند در دولت انقلابی جایی ندارند. معاون استانداری که قرار بود ظرف یک هفته جلسه ای برگزار کند اما بعد یک ماه هنوز قدمی برنداشته در این دولت جایی ندارد. مدیران با کفایت باید در دولت انقلابی سر کار باشند. چنین فردی در دولت انقلابی جایی ندارد. باید مسئولان امر پاسخگو باشند.

23219

پست بعدی

نماینده ولی فقیه در استان یزد: لازم است مردم سختی‌ها و شرایط دشوار اقتصادی را تحمل کنند

د فوریه 21 , 2022
دیده بان ایران نوشت: آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت که لازم است مردم سختی‌ها و شرایط دشوار اقتصادی را تحمل کنند. اکنون در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم لازم است با استقامت و همکاری همگان در مسیر تولید و تحمل سختی ها به شرایط مطلوب اقتصادی برسیم؛ البته عده‌ای سودجو و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000