از یوسف تیموری تا ایرج راد/ خاطرات بازیگران در برنامه تلویزیونی «چهل تیکه»

از یوسف تیموری تا ایرج راد/ خاطرات بازیگران در برنامه تلویزیونی «چهل تیکه»

برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی، این هفته میزبان پنج تن از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است.

ابتدای هفته جاری، حمید منوچهری، دوبلورِ پیشکسوت مهمان این برنامه بود. او با حضور در «چهل تیکه»، از خاطراتِ سال‌ها فعالیت در عرصه دوبلوری و بازیگری گفت.

محمدرضا علیمردانی، امشب دوشنبه، دوم اسفند، میزبان مهدی میامی، از بازیگران سینما و تلویزیون، در این برنامه نوستالوژیک است.

«چهل تیکه» این هفته با کدام هنرمندان گفت‌وگو می‌کند؟

«چهل تیکه» با حضور صفا آقاجانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون سه‌شنبه، سوم اسفند، از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

همچنین علیرضا رییسی، بازیگر سینما و تلویزیون، از دیگر مهمانِ این هفته‌ «چهل تیکه» است. این برنامه چهارشنبه، چهارم اسفند با حضور این بازیگر ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

یوسف تیموری، بازیگر سینما و تلویزیون نیز با حضورش در «چهل تیکه» از خاطراتش در طول سال‌ها بازیگری خواهد گفت. «چهل‌ تیکه» با حضور یوسف تیموری، پنجشنبه، پنجم اسفند روی آنتن می‌رود.

«چهل تیکه» این هفته با کدام هنرمندان گفت‌وگو می‌کند؟

آخرین مهمان این هفته‌ «چهل تیکه»، ایرج راد، بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود که این برنامه هم جمعه، ششم اسفند ماه از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی در هفته‌ جاری، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۱ پخش می‌شود. تکرار هر برنامه، روز بعدش ساعت ۹ صبح ، روی آنتن شبکه‌ نسیم خواهد رفت.

«چهل تیکه» این هفته با کدام هنرمندان گفت‌وگو می‌کند؟

​​​​​​۵۷۵۷

پست بعدی

سفیر وقت ایران در آلمان به ۱۱ ماه حبس محکوم شد/شناسایی تعدادی از اشخاص حقیقی با عملکرد مشکوک در موضوع بورس

د فوریه 21 , 2022
ایلنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور از صدور احکام قطعی برای مسئولان وقت منطقه آزاد کیش خبر داد. ذبیح‌الله خداییان در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به نارضایتی و گله‌مندی مردم از دپوی تعداد قابل توجهی خودرو در پارکینگ‌های کارخانه‌های خودروساز گفت: پس از ورود سازمان بازرسی کل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000