اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شوند که اصولگرایان به توافق خوبی برسند/ بهتر است با خود آمریکا مذاکره کنیم

اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شوند که اصولگرایان به توافق خوبی برسند/ بهتر است با خود آمریکا مذاکره کنیم

ایسنا نوشت : دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: ما اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شویم که اصولگرایان به توافق خوبی برسند و پیشتر هم گفتیم اگر یکدست‌شدن کمکی می‌کند، این اتفاق بیفتد تا کشور از وضعیت فعلی خارج و مردم خوشحال شوند.

احمد حکیمی‌پور، دبیر کل حزب اراده ملت با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران، اظهار کرد: با توجه به آنچه از مذاکرات منتشر می‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد این روزها صحبت‌هایی که در مذاکرات انجام شده، بیشتر جنبه مثبت دارد و این می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن به توافق باشد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که تا سندی قطعی منتشر نشود، نمی‌توان درباره نتیجه مذاکرات قضاوتی داشت یا تحلیل دقیقی کرد. اما همین که روند مذاکرات مثبت است می‌تواند نشانه خوبی باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت با تاکید بر اینکه آنچه در مذاکرات مهم است توجه به منافع ملی و رفع تحریم‌هاست، یادآور شد: مهم این است که تیم مذاکره‌کننده ایران منافع مردم و ملت را در نظر داشته باشند و در راستای رفع تحریم‌ها تلاش کنند تا سفره و معیشت مردم بیش از این تحت تاثیر شرایطی که چند سال است ادامه دارد، قرار نگیرد.

حکیمی‌پور ادامه داد: اینکه طرفین به توافقی برسند که لازم‌الاجرا باشد یا نه را گذشت زمان ثابت خواهد کرد. ما امیدواریم که چنین باشد و منافع ملی در متن نهایی لحاظ شود و از هر جهت متن خوبی فراهم شود.

دبیرکل حزب اراده ملت د رادامه چنین ابراز عقیده کرد: زمانی همین دوستانی که الان در تیم مذاکره‌کننده هستند، منتقد تیم قبلی بودند و انواع حرف‌ها را به آن‌ها می‌زدند، اما الان که وارد کار شدند می‌بینند که امر راحتی نیست و آن مذاکره‌ای نتیجه‌بخش است که همه طرفین بتوانند در موقعیتی قرار گیرند که به نوعی به خواسته‌های به‌حق خود رسیده باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: ما اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شویم که اصولگرایان به توافق خوبی برسند یا از اینکه این توافق به نام چه کسی یا چه جریانی تمام شود، نگران نیستیم. پیش از انتخابات هم گفتیم اگر یکدست شدن کمکی می‌کند، این اتفاق بیفتد تا کشور از این وضعیت خارج شود و مردم خوشحال باشند.

حکیمی‌پور در پایان اظهار کرد: تحولات چند سال اخیر بیش از گذشته ثابت کرده که هر کشوری به دنبال منافع خودش است. ما نیز از آنجا که درگیری اصلی‌مان با آمریکا است بهتر است بتوانیم به نقطه‌ای دست یابیم که با خود این کشور مذاکره کنیم تا مشکلات را رفع و شرایط را بهبود بخشیم.

2323

پست بعدی

چرا کودکان به اومیکرون مبتلا می‌شوند؟

د فوریه 21 , 2022
مهر نوشت: متخصص بیماری‌های عفونی ضرورت واکسینه شدن علیه کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد و نگرانی وجود ندارد. افشین منیری، با اشاره به اینکه عدم واکسیناسیون کودکان یکی از مهم‌ترین علت‌های افزایش بار بیماری در سویه اومیکرون است، اظهار کرد: واکسینه شدن بزرگسالان در برابر کووید ۱۹ یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش آمار مبتلایان کرونایی است. وی با بیان اینکه غالباً کودکان در سویه اومیکرون به این بیماری مبتلا شده‌اند، یکی از مهم‌ترین علت‌های این موضوع را عدم واکسیناسیون کودکان و جهش جدید ویروس دانست و افزود: اومیکرون افرادی که واکسینه نشده‌اند و یا ایمنی آنان همانند کودکان ناکافی است بیشتر درگیر می‌کند. بیشتر بخوانید: چرا این روزها آمار مبتلایان به کرونا کم اما فوتی‌ها در حال افزایش است؟ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره مناسب‌ترین بازه زمانی واکسیناسیون بعد از ابتلاء به کرونا، تاکید کرد: چنانچه بعد از ابتلاء علامت‌های بعد از بیماری وجود نداشته باشد بعد از دو هفته و اگر همچنان درگیر عوارض کرونایی هستید بهترین زمان واکسینه شدن هفته ششم به بعد است. منیری گفت: اگر چنانچه کودکی در طول یک هفته اخیر سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا را داشته باشد باید با احتیاط بیشتر واکسینه شود. این متخصص بیماری‌های عفونی، ضرورت واکسینه شدن علیه کرونا را مورد تاکید قرار داد و افزود: وضعیت سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. وی اضافه کرد: بهترین راه حل برای پیشگیری از عوارض بیماری کرونا، جلوگیری از ابتلاء به این ویروس است. منیری، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستشوی منظم دست‌ها و عدم حضور در اجتماعات تاکید کرد و ادامه داد: سعی کنید با گروه‌های پرخطر، سالمندان، کودکان و افرادی که دچار نقص سیستم ایمنی هستند در تماس نزدیک نباشید، چرا که این افراد حتی در صورت واکسینه شدن کامل نیز ممکن است در صورت ابتلاء به کرونا با عوارض جدی این بیماری مواجه شوند. وی، عدم توجه به شایعات درباره واکسن‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک کارآمدترین واکسن در برابر کرونا در دسترس تر بودن آن است چرا که تمامی واکسن‌ها از ایمنی زایی کافی برخوردارند و ضرورتی ندارد برای تهیه واکسنی خاص دچار چالش شویم. ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000