ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد؟/ جزییات جلسه امروز مجلس در پشت درهای بسته

ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد؟/ جزییات جلسه امروز مجلس در پشت درهای بسته

فارس نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس درباره موضوع نشست غیرعلنی امروز گفت: این نشست به منظور مشورت در خصوص ارز ترجیحی برگزار شده و هیچ گونه تصمیم‌گیری در این باره در دستورکار امروز مجلس و دولت نیست.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در این نشست سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور در نشست غیرعلنی مجلس حضور دارند.

چرا رئیسی برای تصویب لایحه بودجه به مجلس نمی رود؟

بیشتر بخوانید:

طرح «جلوگیری از پلمب کارخانه‌ها» با لابی تامین اجتماعی رأی نیاورد/ هماهنگی‌های لازم در تیم دولت وجود ندارد

چرا رئیسی برای تصویب لایحه بودجه به مجلس نمی رود؟

وی افزود: در این نشست روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی و همچنین ۵ نفر از نمایندگان مجلس به اظهارنظر می‌پردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این نشست تبادل نظر و تضارب آراء درباره ارز ترجیحی صورت می‌گیرد و بنا نیست که در این جلسه تصمیمی درباره ارز ترجیحی گرفته شود و این نشست صرفا یک گفت‌وگو بین دولت و مجلس و بیان استدلالات موافقان و مخالفات ارز ترجیحی است تا به یک فهم مشترک برسیم و هیچ گونه بنای تصمیم‌گیری در این نشست را نداریم.

231

پست بعدی

سورپرایز جدید خالق «بازی تاج و تخت» برای طرفدارانش

ی فوریه 20 , 2022
ایرنا نوشت: جرج آر.آر.مارتین برای خلق یک مجموعه‌ جدید از کتاب‌های مصور با شرکت مارول کامیکس همکاری می‌کند. این سری کمیک براساس مجموعه ابرقهرمانی کارتهای وحشی (Wild Cards) به ویراستاری جی. آر.آر مارتین خلق خواهد شد. کارتهای وحشی که در مدت سه دهه توسط بیش از ۴۰ نویسنده نوشته شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000