سعید مقیسه رئیس جدید ساترا شد

سعید مقیسه رئیس جدید ساترا شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی سعید مقیسه را به عنوان معاون خود و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) منصوب کرد، این منصب پیش‌تر در اختیار سیدصادق امامیان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، پیمان جبلی رئیس این سازمان در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاون خود و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس سعید مقیسه

نظر به مراتب تعهد، دانش، تخصص و شناخت سازمانی جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت «معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر در فضای مجازی» منصوب می‌شوید.

تنظیم‌گری، تدوین و ابلاغ آیین‌نامه‌ها، مقررات و دستورالعمل‌ها، ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت‌های رسانه‌های صوت وتصویر فراگیر در فضای مجازی، پایش، نظارت و هدایت تولید، انتشار محتوا و خدمات مرتبط و استانداردسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از اهم مأموریت‌های جنابعالی است.

در این راستا، جامع‌نگری و توجه به همه ابعاد رسانه‌های مذکور مورد انتظار است؛ به نحوی که اجرای مناسب مقررات تنظیم‌شده، سبب شود تولیدکنندگان، حقوق مالکانه آثار و توسعه پایدار رسانه‌های یکدیگر را پاس بدارند؛ مخاطبان بی‌پناه رها نشوند و بتوانند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بالنده استفاده کنند؛ بسترهای انتشار، امن و در دسترس اقشار مختلف جامعه و محتوا سالم و مبتنی بر اخلاق و فرهنگ اسلامی-ایرانی باشد و نهایتاً زیست‌بوم حاکم بر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، باعث هم‌افزایی و رشد پایدار این رسانه‌ها و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان شود.

از خدمات و تلاش‌های صادقانه آقای دکترسیدصادق امامیان در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.»

۵۷۲۵۹

پست بعدی

فعال سیاسی اصولگرا : باید به رفتار اتهام‌زنندگان به قالیباف شک کرد

ش فوریه 19 , 2022
سایت خبر سراسری نوشت: بیژن مقدم گفت: افراد با مواضع شخصی افشاگری‌هایی را انجام می‌دهند و این رفتارها را رفتار عادلانه نمی‌دانیم و باید به رفتارشان شک کرد و مردم نیز خود به خود شک می کنند که این افراد فقط دنبال یک سری پرونده ها هستند و منحصر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000