عمده‌ترین دلیل گرانی‌ها از نظر امام جمعه رشت

عمده‌ترین دلیل گرانی‌ها از نظر امام جمعه رشت

ایرنا نوشت: امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه عمده‌ترین دلایل گرانی‌ها فقدان بازرسی ها و نظارت‌ها است، گفت: آسیب بی‌نظارتی‌ها به همه مردم می‌رسد، اگر نظارت‌ها باشد همه در امنیت به سر برده و عادلانه به نیازها دست می‌یابند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران با تاکید بر ضرورت نظارت بر ارزاق عمومی و تشدید نظارت ها گفت: استاندار، فرمانداران، دستگاه های مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا نظارت بر ارزاق عمومی مردم را جدی بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای چند هویت اساسی شامل پیشرفت، اقتدار کشور و تمدن نوین اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی در صدد تمدنی است که دنیای بشر را متوجه آن کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کارهای خوبی در کشور انجام شده است، اظهار داشت: این اقدامات نباید نادیده گرفته شود، موضوعی که رهبر معظم در سخنان روز گذشته خود با مردم آذربایجان شرقی به آن اشاره کردند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به بخش های دیگری از سخنان رهبر با مردم آذربایجان شرقی در موضوع برجام افزود: رهبر فرمودند که در قضایای برجام طی سالهای ۹۴ و ۹۵ بنده ابراز نگرانی داشتم نکاتی در برجام باید رعایت می شد که مشکلات بعدی پیش نیاید.

نظر امام جمعه رشت در مورد حذف یارانه و قیمت خودرو/ قیمت کالاهای ضروری مردم را رنج می دهد

بیشتر بخوانید:

باید آمریکایی‌ها در مذاکرات راستی آزمایی شوند

آیت الله فلاحتی درباره مذاکرات وین بیان داشت: مذاکرات وین بد نیست اما همه چیز هم ١٠٠ درصد خوب نیست، چرا که دشمن تمام افکارشان را بسیج کرده اند که به مذاکره کنندگان شوک ایجاد کنند، حضور تیم صهیونیستی در وین برای چیست؟ آنها برای شوک و تحریک آمده‌اند ضمن اینکه خواست آمریکایی ها در این مذاکرات توافق است.

وی یکی از وظیف تیم مذاکره کننده ایران در وین را رفع تحریم و راستی آزمایی طرف مقابل است و گفت: هر ملتی بدون راستی آزمایی به آمریکایی ها اعتماد کند، باخته است.

231

پست بعدی

هدف دشمن از «قطعی نشان دادن توافق» به روایت خطیب جمعه فیروزکوه

ج فوریه 18 , 2022
مهر نوشت: حجت الاسلام حیدری گفت: اگر معیار ما راضی کردن مردم باشد، بهترین غذا و جهیزیه و… را تهیه کنیم، دوباره اشکال می‌کنند. معیار باید رضایت الهی و سیره معصومین علیهم السلام باشد. حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: یکی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000