معاون رئیسی: در دوران جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه‌ای و نرم هستیم

معاون رئیسی: در دوران جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه‌ای و نرم هستیم

فارس نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به لجن پراکنی دشمنان، گفت: دشمن با لجن‌پراکنی‌ می‌خواهد مانع حل مشکلات و اقدامات اساسی شود و باید در این نبرد با تمام توان وارد شویم.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان، گفت: تظاهرات تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ و تقدیم چندین شهید والامقام، سبب شد که قیام ۱۹ دی ماه قم عقیم و ابتر نماند و استمرار یابد و این حضور شجاعانه مردم غیور آذربایجان موجب دمیدن روح جرأت و شهامت در مردم متدین ومبارز سایر شهرها شد و در نتیجه با برپایی اربعین ها و اجتماعات میلیونی در نهایت رژیم ستم شاهی را ساقط کردند و استقلال، آزادی و عزت را به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: از این رو به شکرانه این نقش آفرینی مهم، امام خامنه‌ای هر ساله چنین دیداری را به مردم آذربایجان اختصاص می دهند تا ضمن تجلیل از این اقدام به موقع و تحسین برانگیز، مسئولیتهای امروز و فردای ملت ایران را گوشزد کنند.

حسینی با بیان اینکه امیدواریم سفارشات رهبر انقلاب مورد توجه و عمل مسئولان و عموم مردم به ویژه جوانان و نیروهای انقلاب قرارگیرد، خاطرنشان کرد: حال که با تغییر دولت فضای امید به تحول و شرایط بهتر در جامعه ایجاد شده، عده‌ای با سیاه نمایی، دروغ پردازی و اتهام زنی مذبوحانه می کوشند مردم را مایوس و دلسرد کنند و با مسئله آفرینی مانع اقدامات اساسی شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به کسانی که با عملکرد ناصواب خود موجب مشکلات معیشتی مردم شده اند، گفت: اینها امروز باید پاسخگو باشند ولی مدعی و طلبکار شده و می گویند انقلاب شعارها و اهداف خود را به فراموشی سپرده است! در این باره رهبر انقلاب ضمن نادرست خواندن این ادعا، حسن نیت و صداقت این افراد را رد کردند و معیارهایی را مبنا قرار دادند از جمله اینکه دعوت کنندگان به تسلیم در برابر آمریکا، پای بند به آرمان ظلم ستیزی انقلاب و مبارزه با استکبار نیستند و همچنین کسانی که روحیه و سبک زندگی اشرافی دارند، اعتقادی به حمایت از محرومان و مستضعفان ندارند و از شعارهای انقلاب فاصله گرفته اند.

* سفینه انقلاب با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد
وی اضافه کرد: بعد از انقلاب با خودباوری و اعتماد به نفس نیروهای انقلاب، پیشرفت‍ها و تحولات بزرگی در کشور رخ داد اما عده‌ای به آب و آتش می زنند تا با بزرگنمایی برخی کمبودها و کاستی‌ها، خدمات و اقدامات اساسی نظام اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند.

حسینی افزود: اگر هدایت عالمانه و درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همراهی و استقامت مردم نبود، در ۴۳ سال گذشته کشتی انقلاب بارها در گردابها و تلاطم هایی که دشمنان ایجاد کردند غرق و یا به گل می نشست اما به فضل الهی سفینه انقلاب با صلابت و اقتدار به راه خود به سوی ساحل امنیت و پیشرفت ادامه داد.

حسینی ادامه داد: با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که دشمن بر سر راه مردم ایجاد کرد، امروز شاهد هستیم قدرت جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است به گونه‌ای که دشمن نیز به قدرت دفاعی، بازدارندگی و حتی توان تهاجمی جمهوری اسلامی معترف است و برای نمونه بعد از رونمایی از موشک خیبرشکن یکی از مقامات آمریکایی گفت حالا دیگر ما باید به فکر دفاع باشیم.

* تعلل و کم‌کاری برخی مسئولان گذشته مشکلاتی را ایجاد کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: گرچه در یک دهه گذشته، برخی دولت‌مردان آنطور که باید و شاید با راهبردهای نظام همراهی نکردند و این تعلل و کم‌کاری مشکلاتی را ایجاد کرد اما دولت مردمی و عدالت محور آیت‌الله رئیسی مصمم به جبران ما فات و شتاب بخشی به رشد علمی و فناوری، تحرک در حوزه دیپلماسی و ساماندهی به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم است و ملتزم به تحقق اهداف امام و مطالبات و سیاست‌های ابلاغی رهبری است.

حسینی با اشاره به موضوع جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات مورد تاکید قرار گرفته، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم هم تاکید کرده بودند که باید تاریخ معاصر را به درستی به نسل جوان تبیین و تحلیل کرد، علاوه بر انجام این وظیفه خطیر لازم است که نیروهای انقلاب پاسخ به شبهات اعتقادی، سیاسی و فرهنگی و نیز به چالش کشیدن افکار و رفتار استکبار و دنباله روان داخلی آنان را به طور مداوم مد نظر داشته باشند.

وی گفت: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، طراحی‌ها و تهاجماتی برای ساقط کردن نظام صورت گرفت که هر یک به تنهایی می‌توانست یک حکومت را سرنگون کند اما استحکام و ظرفیت انقلاب و اسلام، بینش و مشارکت مردم، مجاهدت نیروهای متخصص و متعهد و حکمت و فراست رهبری سبب شد که نه تنها تندبادها و طوفانها را در نوردیم بلکه جایگاه جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها ارتقا چشمگیری پیدا کرد.

* در دوران جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه‌ای و نرم هستیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن اولویت و تمرکز خود را از حوزه نظامی به سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تغییر داده، اظهار داشت: اکنون در دوران جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه‌ای و نرم هستیم. دشمن دریافته که با جنگ سخت و تهاجم از بیرون نمی تواند به انقلاب آسیب چندانی وارد کند و از این رو خود و مواجب بگیرانش را مجهز کرده تا از درون ضربه بزنند و از جمله شگردهای آنان عوض کردن جای ظالم و مظلوم، خائن و خادم و جلاد و شهید است تا با وارونه نمایی، نسلی را که باید تداوم بخش مسیر عزت و شرافت پدران انقلابی خود باشند به عناصری در برابر نظام تبدیل کند.

حسینی با اشاره به سخنان ۲۹ بهمن رهبری در باره دو خط اصلی دشمن یادآور شد که هدف اصلی تحریم ها و تنگناهای اقتصادی، و نیز هدف قرار دادن اذهان و افکار عمومی با تمسک به انواع جنگ روانی نظیر اتهامات ناروا، جعل و تحریف اخبار و رخدادها، ناراضی ساختن مردم از نظام اسلامی است که متقابلا باید برای کم اثر کردن و لغو تحریم ها کوشش کرد و نیز با جهاد روشنگری و تبیین مانع مسئله دار شدن اذهان عمومی به ویژه جوانان شد.

* باید علاوه بر پاسخ به شبهات، ماهیت خباثت‌آمیز دشمن را برملا سازیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ۱۹ بهمن با همافران و دستور ایشان مبنی بر مقابله با جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن تصریح کرد: تاکنون در این حوزه به شکل دفاعی و بعضا انفعالی عمل می‌کردیم و با رصد تحرکات دشمن، پاسخگوی شبهات و سوالات بودیم اما امروز باید علاوه بر آن، ماهیت خباثت‌آمیز دشمن را برملا سازیم و آنان را در برابر ملت ایران و مردم جهان ناگزیر به پاسخگویی جنایات ارتکابی کنیم نه اینکه دست به کشتار مردم مظلوم یمن بزنند و دارایی مردم محروم افغانستان و دیگر کشورها را مسدود کنند و بعد هم ژست حقوق بشری و انسان دوستی بگیرند!

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه باید مسائل مختلف به شکل قانع کننده‌ای برای مردم بیان و تشریح شود، گفت: وقتی یک جاسوس خائن ویا قاتل بیرحم در کشور ما دستگیر می‌شود، با گستاخی تمام هیاهو راه می اندازند که حقوق انسانی پایمال شد و رسانه‌های غربی، عبری و عربی همنوا شروع به لجن پراکنی و اتهام زنی می کنند؛ حال اگر در این نبرد نابرابر و ناعادلانه با تمام توان وارد نشویم نظام سلطه به اهداف شوم خود نائل می شود و عرصه را بر ملت ایران، جبهه مقاومت و آزادگان جهان تنگ‌تر می کند.

وی با بیان اینکه باید نقاط قوت کشور و دستاوردهای فراوان نظام به درستی توصیف شود، گفت: رسانه‌های غرب و غربگرایان می کوشند تمامی پیشرفت‌های ایران اسلامی را کتمان و بایکوت کنند و اوضاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همه جای دنیا را بهتر از ایران جلوه دهند و نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کنند و در نهایت فلسفه تشکیل حکومت اسلامی را زیر سوال ببرند تا به اهداف خود دست یابند که مواجهه با این امواج رسانه‌ای، عزم، همت و افکاری متعالی می طلبد تا از ابزار رسانه، فضای مجازی و هنر بتوان به هنگام و به خوبی استفاده کرد.

معاون رئیسی: در دوران جنگ تمام عیار و همه جانبه رسانه‌ای و نرم هستیم

بیشتر بخوانید:

هر جا از انقلاب و ارزش‌های آن دور شدیم شکست خوردیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به گلایه ها و نقدهای اخیر رهبری در مورد وضعیت نامناسب صنعت خودرو و نیز کم توجهی به توصیه ها در مذاکرات گذشته که منجر به پیامدها و مشکلاتی برای کشور شد، گفت: هرجا از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفتیم و به سیاست‌های ابلاغی رهبری توجه نکردیم خسارت دیدیم و هر جا که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی تلاش کردیم به نتیجه مطلوب دست یافتیم و دولت تحولگرای آقای رئیسی بدون تردید می‌کوشد مطالبات به حق و نقطه نظرات حکیمانه رهبری را سرلوحه‌ی برنامه‌های خود قرار دهد.

حسینی بیان داشت: در ساخت تسلیحات و تجهیزات دفاعی و نظامی که مستقیم تحت اشراف و فرمان رهبری است، توفیقات شگفت‌آوری داشته‌ایم به گونه ای که دیگر آمریکا و متحدان و پادوهایش جرأت تعدی به قلمرو ایران عزیز را ندارند، قطعا بهره گیری از تجارب ارزنده تهرانی مقدم ها، فخری زاده ها و نخبگان هسته‌ای در دیگر صنایع و حوزه ها می تواند منشأ تحولات اساسی شود و نتایج ارزشمندی برای ملت ایران بهمراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: با وجود حمایت‌های رهبری از تولید داخل، در مواردی شاهد بودیم که برخی سودجویان و منفعت طلبان به جای ترجیح منافع عمومی و مصالح ملی به دنبال منافع فردی و باندی بودند که دولت مردمی و عدالت محور با اجرای سند تحول، بکارگیری مدیران پاکدست و نظارت جدی‌ بر عملکردها مصمم است به سوء استفاده‌ها و سهل انگاری ها پایان دهد و موجبات آبادانی و عزت کشور را فراهم سازد.

معاون پارلمانی ادامه داد: رئیس‌جمهور، معاونان، وزرا و استانداران با برنامه ریزی و وقت گذاری و حضور میدانی برای برون رفت کشور از شرایط دشوار کنونی و فراهم ساختن وضعی مناسب و درخور اقشار مختلف جامعه سعی وافر دارند و امیدواریم با استقرار مدیران باانگیزه و تازه نفس در سطوح مختلف شاهد تحرک و پویایی در خدمت رسانی و پیشبرد طرحهای بزرگی چون مسکن ملی باشیم.

* آمریکا و اروپا باید با تصمیم خود نشان دهند به حقوق و تعهدات بین‌الملل پای‌بند هستند

وی اضافه کرد: تحرک در سیاست خارجی به ویژه تبادلات تجاری با همسایگان و کشورهای منطقه هم در مسیر خنثی سازی تحریم‌ها، رونق بخشی به صادرات، تامین نیازها و بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

حسینی گفت: در کنار این اقدامات موثر و امیدبخش، مذاکرات هم با جدیت صورت گرفته و نتایج قابل قبولی بهمراه داشته که در گام آخر، آمریکا و اروپا باید با تصمیم خود نشان دهند به حقوق و تعهدات بین‌الملل پای‌بند هستند تا توافق نهایی صورت گیرد.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

خطیب جمعه کرمان: عده‌ای به اسم دلسوزی برای نظام ، بیانیه‌ای صادر می‌کنند که دل مردم را خالی می‌کند

ج فوریه 18 , 2022
ایسنا نوشت:حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: اگر در برابر سلطه‌گر ترس به خود راه ندهیم و بفهمند ما نمی‌ترسیم دست از تجاوز برمی‌دارند و عقب‌نشینی می‌کنند؛ امام خمینی (ره) در اوج قدرت آمریکا فرمودند:«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، این نمونه‌ای از نترسیدن است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آیین نماز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000