علم‌الهدی: مردم ما مقاوم هستند و دشمن را تا ۱۰متری مرز اسرائیل عقب رانده‌اند و رزمندگان ما آنجا با استکبار جنگ دارند

علم‌الهدی: مردم ما مقاوم هستند و دشمن را تا ۱۰متری مرز اسرائیل عقب رانده‌اند و رزمندگان ما آنجا با استکبار جنگ دارند

تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم دنبال مدیریت جهادی هستند؛ مدیری مورد پذیرش است که جهادی عمل کند و جهادی مدیریت کند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول درباره تقوای عملی بود و سخن امروز ما در مورد نتیجه تقوای عملی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: تقوای عملی صرف نظر اینکه در رفتار انسان موضوعیت دارد در تکامل معنوی بشر نیز نقش اساسی دارد؛ اصالت در کمال بندگی و عبودیت ما در نتیجه تقوای عملی است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: یک اصل بر تمامی انسان‌ها حاکم است و آن اصل خداخواهی است؛ بشر محکوم به اصل خداخواهی است؛ دلیل بر اینکه خداخواهی در انسان یک اصل است و حتی در انسان‌هایی که معتقد به خدا نیستند؛ دلیلش این است که انسان در عرصه زندگی در خواسته‌های متعدد و متنوعی که دارد هیچگاه دلش آرام نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به روز ۱۶ ماه رجب تصریح کرد: امروز برای شیعیان روز بزرگ و باعظمتی است که معجزه وجود مقدس امیرالمومنین(ع) در چنین روزی نازل شد.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه نسل امروز ما از انقلاب ۴ سوال دارد که در مورد سه سوال بحث کردیم بیان کرد: سوال اول این بود که چرا انقلاب کردیم؟ سوال دوم اینکه چگونه انقلاب شد و سوال سوم اینکه دستاورد انقلاب چیست و اینک سوال در مورد آینده انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در راس تمام دستاوردهای انقلاب مسئله اقتدار دین و اسلام بود؛ حاکمیت قدرت دین بر تمامی معادلات تنظیم شده از سمت استکبار جهانی ثابت شده؛ آینده انقلاب را در چه چیز می‌بینید؟ آن که انقلابی‌ها برایش انقلاب کردند توسعه دین بود؛ آینده انقلاب از نظر قدرت دین و جهانی شدن دین یک مسیر بسیار سریع است.

امام جمعه مشهدمقدس افزود: اینک عصر ارتباطات است و مرزهای جغرافیایی کشورها از میان رفته و آنچه مطرح است؛ مرزهای فرهنگی اقوام و ملل دنیا است و در مرزهای فرهنگی با توسعه ارتباطات همه فرهنگ‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و دنیا میدان مسابقه فرهنگ‌ها و تمدن‌های دنیا است.

آیت الله علم‌الهدی تاکیدکرد: پس مسئله جنگ تمدن‌ها مطرح نیست بلکه مسابقه است اما آنها می‌خواهند مسابقه را به جنگ تبدیل کنند و در نتیجه فرهنگ و تمدن استکبار بر دنیا حاکم شود. اصل مسابقه تمدن‌ها است. در مسابقه ایدئولوژی‌ها و فرهنگ قطعا برنده مسابقه اسلام است و این حرف بنده نیست بلکه سخن اسحاق رابین ملعون در دانشگاه لیون فرانسه است که گفت قرن ۲۱، قرن زور نیست؛ قرن پول هم نیست بلکه قرن اسلام است.

علم الهدی: متاسفانه گرفتار معیشت و خوراک شده ایم؛ دشمن همین را می خواست

بیشتر بخوانید:

وی خاطرنشان کرد: تنها ایدئولوژی منطبق با فطرت بشر، ایدئولوژی اسلام است و مورد پذیرش فطرت انسان‌ها قرار می‌گیرد؛ قرن ۲۱ قرن سیادت و آقایی اسلام است؛ آینده انقلاب اسلامی، توسعه اسلام و جهانی شدن اسلام به وسیله این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مقام معظم رهبری نهایت گام دوم انقلاب را ظهور ولایت عظما معرفی کردند؛ ما در مسیر زندگی اجتماعی خودمان آینده انقلاب را چگونه ترسیم کرده‌ایم؟ آینده انقلاب به جایی می‌رود که مردم مدیریت کلاسیک را قبول نمی‌کنند؛ بلکه دنبال مدیریت جهادی هستند؛ مدیری مورد پذیرش است که جهادی عمل کند و جهادی مدیریت کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهارداشت: مدیر با عمل جهادی‌اش مورد پذیرش است؛ بستر اجتماعی ما به سمت مدیریت جهادی پیش می‌رود؛ آینده کشور ما آینده توسعه عدالت است و همه فزون‌طلبی‌ها منفور مردم خواهد بود.

وی گفت: میدان اقتصاد در جامعه ما میدان گسترش عدالت خواهد بود زیرا مردم دنبال حذف همه رانت‌ها و زیاده‌طلبی‌ها هستند؛ مردم عدالت می‌خواهند؛ خاصیت سیاسی که جامعه ما در آینده دارد توسعه مقاومت در استکبارستیزی است؛ مردم ما مقاوم بار آمده‌اند؛ در هشت سال دفاع مقدس این را نشان دادند و دشمن را تا ۱۰ متری مرز اسرائیل عقب رانده‌اند و رزمندگان ما آنجا با استکبار جنگ دارند. در عرصه اقتصادی نیز مردم ما در تحریم‌ها مقاومت کردند و اکنون در برابر هر فراز و نشیب اقتصادی مردم ما مقاوم هستند.

۲۳۱

پست بعدی

نماینده تهران : معاندین فضایی را ایجاد می‌کنند که نیروهای مخلص انقلاب هم سوال دارند / اثر تکذیب ،خیلی کمتر از اصل شایعه است

ج فوریه 18 , 2022
فارس نوشت: تقوی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب می دیدند که چه فرد و نهادی بیشتر موثر است و آن را مورد هجمه قرار می‌دادند. حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب عده ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000