نماینده خرم‌آباد: آتش توپخانه دشمن به سمت سپاه است/ افزایش آگاهی مردم باعث رسوایی تخریب گران می شود

نماینده خرم‌آباد: آتش توپخانه دشمن به سمت سپاه است/ افزایش آگاهی مردم باعث رسوایی تخریب گران می شود

ایرنا نوشت: نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه دشمنان زخم خورده انقلاب از سپاه دل خوشی ندارند، گفت:سپاه در مسیر استقامت حرکت می‌کند و راه درستی را انتخاب کرده است.

«مهرداد ویس کرمی» در مورد بیانات امروز رهبر مقام معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان و تذکر به تخریب گران گفت: یکی از خصوصیات جریان نفاق این است که با نفاق مثبت وارد می‌شوند و در تلاشند آن چیزی که مردم از آن حمایت می‌کنند را مطرح نکنند و به جای زدن سیبل اصلی،سپرها و محافظ ها را هدف قرار می دهند.

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: در تاریخ اسلام هم شواهد نشان می دهد چون مشرکان با پیامبر اسلام مشکل داشتند، اما علی(ع) را هدف قرار گرفتند. این یک تاکتیک است به دلیل اینکه نمی‌توانند هزینه تقابل مستقیم را پرداخت کنند و شهامت آن را ندارند مجبورند به جای دیگری حمله کنند زیرا برایشان کم هزینه تر است.

ویس کرمی تصریح کرد: همه می‌دانیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب نقش اساسی داشته و دارد به گونه‌ای که چهره انقلاب اسلامی، در سطح جهان با سپاه پاسداران شناخته می شود. سپاه قدس هم در سطح جهانی گسترده شده و دشمنان هم از این ناحیه ضربه خوردند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد:به طور طبیعی دشمنان به جای اینکه مستقیم به سراغ امام(ره) بیایند تا چهره نفاق آلود آنها مشخص شود تخریب چهره امام(ره) و مرکزیت انقلاب را در جلسات خصوصی انجام می‌دهند و در جلسات عمومی هم کسانی مثل حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران را طی مراحلی تخریب می‌کنند .

تداوم واکنشها به انتشار فایل صوتی فرمانده پیشین سپاه

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تخریب گران انقلاب در اوج تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم، خود را مخفی کردند اما به صورت غیر مستقیم و آرام در مراحل بعد تخریب را شروع کردند تا برای آنها هزینه کمتری داشته باشد این تاکتیک نفاق در طول تاریخ بوده است.

نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی و سپاه پاسدارن از ارکان و پایه های انقلاب اسلامی هستند و طبیعی است که دشمنان زخم خورده انقلاب از سپاه دل خوشی ندارند و این امر نشان می‌دهد که سپاه در مسیر استقامت حرکت می‌کند و راه درستی را انتخاب کرده است.

وی اظهار داشت: اگر آتش توپخانه دشمن به سمت سپاه است نشان می‌دهد که سپاه در جهت خنثی کردن توطئه های دشمن ثابت قدم مانده است.

ویس کرمی با توجه به تذکرات رهبر انقلاب در مورد فتنه و جریان تخریب گفت: تنها راه مقابله با جریان تخریب، بصیرت افزایی وآگاهی‌بخشی است.

وی تاکید کرد: دشمنان زمانی‌که احساس می‌کنند نظام به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است و شرایط کشور رو به بهبود است، جریان تخریب را تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم باعث رسوایی تخریب گران می شود، گفت: از طریق آگاهی بخشی و بصیرت افزایی می‌توان توطئه‌های دشنمنان را نقش بر آب کرد. جریان تحریف تلاش می‌کند که ذهن مردم را از اصول به سمت حاشیه ها منحرف کند اما در این کار موفق نخواهند شد.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

نماینده مجلس: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند

ج فوریه 18 , 2022
فارس نوشت:رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: کسانی که می‌گویند انقلاب اسلامی از اهدافش فاصله گرفته، خودباوری‌شان را از دست داده‌اند و خودشان به بن‌بست رسیده‌اند. محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز گفت: کسانی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000