ببینید | اهانت به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب در هند/ نصب تصویر سردار با شعار «لبیک یا خامنه‌ای»

ببینید | اهانت به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب در هند/ نصب تصویر سردار با شعار «لبیک یا خامنه‌ای»

اهانت یک مامور به عکس سردار ایرانی در کشمیر هند اعتراض گسترده مردم را موجب شد و شهر را به هم ریخت.

دریافت 4 MB

در پی اهانت یک افسر هندی به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب، مردم منطقه بدگام کشمیر به خیابان‌ها ریختند و در حمایت از سردار سلیمانی شعار سردادند و با ماموران پلیس درگیر شدند و اقدام مامور هتاک را محکوم کردند. یکی از افسران هندی در حین عملیات سرشماری یکی از شهرهای کشمیر با ورود به منزل یکی از شهروندان عکس شهید سلیمانی و رهبرانقلاب را که در خانه او بود به آتش می‌کشد. این خبر کافی بود تا خون مردم مسلمان این منطقه در توهین به اعتقادات انقلابی و دینی‌شان به جوش بیاید و تظاهرات گسترده ای را تدارک ببینند. مردم منطقه بدگام کشمیر به خیابان‌ها ریختند و در حمایت از سردار سلیمانی شعار سردادند و با ماموران پلیس درگیر شدند و اقدام مامور هتاک را محکوم کردند.

اعتراض و تظاهرات مردم در واکنش به هتک حرمت شهید سلیمانی منجر به این شد که پلیس مجبور به عذرخواهی شود؛ فرمانده پلیس با حضور در میان مردم و در دست گرفتن تصویری از شهید سلیمانی و رهبر انقلاب رسما از آن‌ها بابت اقدام ناشایست مامورش عذرخواهی کرد.

مردم نیز شعار «لبیک یا خامنه‌ای» سردادند و به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب ادای احترام کردند.

در ادامه ماموران پلیس و مردم با همکاری یکدیگر تصاویری از شهید سلیمانی و رهبر انقلاب را بر روی دیوارهای شهر نصب کردند، این گونه بود که دیوارهای شهر بدگام تبدیل به آلبومی از تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

منبع: همشهری

256 251

پست بعدی

عباس امیریان بر اثر کرونا درگذشت

پ فوریه 17 , 2022
عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد، پنجشنبه ۲۸ بهمن، در سن ۶۸ سالگی، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، از درگذشت عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت و فعال با سابقه رسانه‌ای، در عصر دیروز (پنجشنبه ۲۸ بهمن) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000