«طوفان در زنجیر»، روایت رنج‌های انسان عاصی معاصر

«طوفان در زنجیر»، روایت رنج‌های انسان عاصی معاصر

ششمین دفتر شعر کیوان مهرگان شاعر و مستندساز با نام «طوفان در زنجیر» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، این مجموعه شامل بیش از ۱۳۰ شعر عاشقانه از کیوان مهرگان، شاعر، روزنامه‌نگار و مستندساز است. اشعار مهرگان در این کتاب، اگرچه عاشقانه هستند اما از نظر مضمون تنوع دارند. در این دفتر شعر مهرگان با وفاداری به سبک و سیاق دفترهای پیشین مضامین و دغدغه های انسان معاصر را مورد توجه قرار داده است.

او کوشیده راوی رنج های انسان عاصی معاصر باشد. از کیوان مهرگان پیش‌تر، مجموعه شعرهای «تو و جاده همدستید»، «دهانم بوی مریم می‌دهد»، «عاشق لونرفته»، «من سکوت انسانم» و «موهایت باد را نجات خواهند داد» منتشر شده است. «طوفان در زنجیر» در ۱۴۴ صفحه در قطع پالتویی و توسط نشر روزنه منتشر شده است.

این دومین همکاری نشر روزنه با این شاعر است. در پشت جلد کتاب می خوانیم: «در رفت و برگشت/ یک نگاه/ یا گناه متولد می شود/ یا یک گل سرخ»

۵۸۵۸

۵۸۵۸

پست بعدی

رونمایی مهاجری از وزیر رئیسی که کارهایش «بدجوری بوی انتخابات ۱۴۰۴» می دهد

چ فوریه 16 , 2022
محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا نوشت: بیشتر بخوانید: مبارزه خیالی با مافیا / عبدالملکی چگونه هزینه برکناری‌اش از دولت را افزایش می‌دهد؟ کنایه سنگین به وزیر کار : فیلمت رو منتشر کن ۲۱۲۱۹

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000