پیش‌بینی هوای تهران؛ از باد و باران تا کاهش دما طی روزهای آینده

پیش‌بینی هوای تهران؛ از باد و باران تا کاهش دما طی روزهای آینده

ایسنا نوشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده و وزش باد ملایم و بارش برف و کولاک در ارتفاعات پیش‌بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، برای امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات در بخش‌های مرکزی استان احتمال بارش پراکنده باران در بخش‌های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

برای روز جمعه تا شنبه (۲۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری گاهی ابری و از شنبه شب (۳۰ بهمن‌ماه) تا یکشنبه (اول اسفندماه) با توجه به فعالیت سامانه بارشی وزش باد به همراه بارش باران و در مناطق جنوبی و مرکزی و در ارتفاعات بارش به‌صورت برف و کولاک برف و در بعضی ساعات همراه با پدیده مه مورد انتظار است.

طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه) به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری و صنعتی در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین از امروز تا صبح جمعه (۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه) شاهد کاهش نسبی دما و از روز جمعه تا شنبه(۲۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه) شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد ملایم و در بعد از ظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۹ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری وهمراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

برادر ۶ ساله با اسلحه شکاری پدر خواهر ۱۴ ساله‌اش را کشت

چ فوریه 16 , 2022
ایلنا نوشت: معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک ۶ ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ او شد. سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000