هشدار مدیرعامل بهشت زهرا: آمار فوتی‌های کرونا کاملاً صعودی است

هشدار مدیرعامل بهشت زهرا: آمار فوتی‌های کرونا کاملاً صعودی است

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر لزوم خودداری از تردد غیر ضروری به بهشت زهرا در ایام اوج گیری کرونا ویروس از افزایش آمار روزانه فوتی پذیرش شده در سازمان بهشت زهرا ناشی از ابتلا به کرونا به ۴۵ نفر خبر داد.

سعید غضنفری در تشریح روند صعودی جان‌باختگان کرونایی و آمار پذیرش در سازمان بهشت زهرا(س) گفت: در حال حاضر با یک هشدار جدی روبرو هستیم؛ لذا از شهروندان درخواست می کنم علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن از تردد غیر ضرور به سازمان بهشت زهرا خودداری کنند.

وی افزود: روز گذشته همزمان با روز پدر رکورد دوسال گذشته تردد به بهشت زهرا شکسته شد و ورود بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در یک روز به بهشت حضرت زهرا ثبت شد.

وی ادامه داد: بیش از دو هفته است که آمار کاملا صعودی را در فوتی های ناشی از کرونا ویروس شاهد هستیم به شکلی که شمار فوتی های روزانه در این آرامستان هم اکنون به حدود ۲۰۰ نفر رسیده و با ادامه این روند شاهد افزایش بیشتر فوتی ها خواهیم بود از این تعداد ۴۵ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا بوده است البته همچنان با آمار روزهای بحرانی پیک قبلی فاصله زیادی داریم اما این امر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن را به روشنی نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان بهشت زهرا: فعلا پذیرش ۱۷۰ تا ۲۰۰ فوتی در تهران/ پرسنل بهشت زهرا خسته‌اند

۲۳۵۲۳۳

پست بعدی

سازنده میز مذاکره معروف کرملین : دروغ می گویند، میز به فاصله گذاری کرونا ربطی ندارد

چ فوریه 16 , 2022
اقتصاد نیوز نوشت:سازنده میز ۶ متری پوتین می‌گوید این میز برای فاصله گذاری و کووید ساخته نشده است! ریناتو پولونا، سازنده ایتالیایی میز معروفی که پوتین یک طرف آن می‌نشیند و رهبران سایر کشورها را آن سوی میز قرار می‌دهد؛ به روزنامه ایتالیایی کوریر گفت اینکه گفته می‌شود این میز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000