عکس | چهره‌ای متفاوت از ساره بیات بر پوستر «عنکبوت»

عکس | چهره‌ای متفاوت از ساره بیات بر پوستر «عنکبوت»

پوستر فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌ زاد منتشر شد، این فیلم از سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان از فردا ۲۶ بهمن ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

همچنین با آغاز اکران این فیلم سینمایی پوستر آن با طرحی از عرفان بهکار رونمایی شد. پخش این فیلم سینمایی برعهده شرکت نمایش گستران است.

«عنکبوت» درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی راد، نیوشا علیپور، یوسف خسروی و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.

عکس | ساره بیات و محسن تنابنده بر پوستر «عنکبوت»

۵۸۲۴۴

پست بعدی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: خارج شدن فرد مبتلا به امیکرون از خانه یعنی انتقال ویروس به ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر دیگر

س فوریه 15 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تعداد مراجعات کرونایی به بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، به افرادی که علائم سرماخوردگی دارند توصیه کرد به مدت پنج تا هفت روز از خانه بیرون نروند، در غیراینصورت سویه اومیکرون را به ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر انتقال خواهند داد. دکتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000