این زنان بازیگر مجری اسکار می‌شوند؟

این زنان بازیگر مجری اسکار می‌شوند؟

مهر نوشت: ۳ بازیگر و کمدین زن به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲ روی صحنه می‌روند.

با توجه به اخباری که به دست ورایتی رسیده است به نظر می‌رسد امی شومر، رجینال هال و واندا سایکیس به عنوان مجریان مراسم معرفی برندگان اسکار ۲۰۲۲ انتخاب شده‌اند.

با وجود سناریوهای مختلفی که برای اجرای مراسم اسکار امسال درنظر گرفته شده بود به نظر می‌رسد سه زن کمدین در نهایت برای اجرای این مراسم در ماه مارس (فروردین) روی صحنه بروند.

گفته شده نتیجه مهم‌ترین سناریویی که ویل پکر، تهیه کننده امسال اسکار، با آن کلنجار می‌رفته این شده که مراسم اسکار در سه بخش و هر بخش به میزبانی یک زوج از این سه کمدین شکل بگیرد. همچنین گفته شده که جان هام نیز از دیگر چهره‌هایی بوده که با پکر ملاقات کرده اما در نهایت اسم وی از این فهرست خط خورده است.

شبکه ای‌بی‌سی که برنامه اسکار را پخش می‌کند هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است. قرار است اسامی مجریان برنامه اسکار در برنامه «صبح به خیر آمریکا» سه‌شنبه معرفی شوند. مدیر برنامه‌های این ۳ بازیگر نیز هنوز اظهار نظری نکرده‌اند اما شومر دیروز یک اسلاید شو در اینستاگرام خود گذاشت که برخی از کارهای حرفه‌ای وی را معرفی می‌کرد و در انتها می‌گفت: «خبر بزرگ در راه است».

وظیفه پکر به عنوان تهیه کننده این بوده که هیجان و سرگرمی را به مراسم برگرداند و شمار تماشاگران تلویزیونی را بالا برد. سه بازیگری که به این منظور انتخاب شده‌اند نقش‌های کمدی زیادی در کارنامه‌شان دارند.

امی شومر ۱۲ نامزدی امی روزانه دریافت کرده و یک امی هم سال ۲۰۱۵ برای بازی در کمدی «درون امی شومر» دریافت کرد. وی سال ۲۰۲۲ بازیگر سریال ۱۰ اپیزودی شبکه هولو با عنوان «زندگی و بت» خواهد بود.

رجینا هال در مجموعه فیلم‌های «فیلم ترسناک» و نیز «بهترین مرد» و «کوچولو» بازی کرده و بازیگر «سفر دختران» بود که پکر تهیه‌کننده‌اش بود. بازی‌های وی با اقبال منتقدها روبه‌رو شده و جایزه منتقدان فیلم نیویورک را در کارنامه دارد.

واندا سایکس نیز بازیگر و خالق و نویسنده برنامه‌ای برای نتفلیکس است و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله «ماجراهای جدید کریسمس قدیمی»، «شوق خود را محدود کنید» و «سیاه‌وش» بازی کرده است. وی ۱۴ نامزدی امی در کارنامه دارد و یک بار این جایزه را برده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

بازتاب پیشنهاد باهنر / فعال سیاسی اصلاح طلب : نخبگان نتیحه بررسی جمعی خود درباره تغییر قانون اساسی را خدمت رهبری بفرستند

س فوریه 15 , 2022
ایلنا نوشت: رجایی تاکید کرد: با در نظر گرفتن ملاحظات، جمعی از نخبگان سیاسی جمع شوند و پیشنهادات را در تغییر قانون اساسی بررسی و ارائه کنند و نتیجه را خدمت رهبری بفرستند و بعد به سمت اجرا برویم‌. غلامعلی رجایی ، درباره مطرح شدن مساله اصلاح قانون اساسی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000