مزایای مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی با اسنپ

مزایای مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی با اسنپ

اما مشاوره آنلاین پزشکی چه فوایدی دارد؟ برای پاسخ با ما همراه باشید.

خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی با متخصصین به دلیل همه ‌گیری کووید-19 در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است. به نظر می‌رسد به جای مراجعه حضوری به پزشک متخصص و صرف زمان زیادی در ترافیک، مشاوره اینترنتی پزشکی می‌توان یک گزینه عالی باشد. در ایران نیز پلتفرم‌های آنلاین بی‌کار ننشسته‌اند و با راه اندازی خدمات پزشکی آنلاین توانسته‌اند به افزایش رضایت مردم کمک کنند.

دریافت مراقبت‌های پزشکی فوری

هنگامی که فردی به طور ناگهانی احساس بیماری می‌کند و به کمک پزشکی فوری نیاز دارد، خدمات آنلاین به عنوان ایده‌آل‌ترین رویکرد برای دریافت مشاوره فوری پزشکی عمل می‌کند. برای مثال، بیمار ممکن است دچار گلودرد شود یا اینکه نیاز به درمان سریع اگزما داشته باشد در این چنین شرایطی باید به مراقبت‌های ویژه متوسل شود. هر نوع مشکل سرپایی که به شما کمک می‌کند بدون بیرون رفتن خانه، می‌تواند جزء مراقبت های فوری در نظر گرفته شود. پس در خانه خود بنشینید و از مشاوره پزشکی آنلاین بهره مند شوید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

خدمات درمانی آنلاین از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و باعث صرفه جویی در زمان می‌شوند. برای بیمارانی که به ویزیت منظم پزشک نیاز دارند، پزشک آنلاین بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. کاهش هزینه‌های مربوط به ویزیت حضوری و رفت و آمد، از مزایای عمده مشاوره آنلاین هستند. شما به سادگی می‌توانید با پزشک فوق تخصص در زمان استراحت یا قبل یا بعد از کار برنامه ریزی کنید. اگر بیش از حد شلوغ هستید و نمی‌توانید وقت خود را برای مراجعه حضوری با پزشک اختصاص دهید، مشاوره آنلاین بهترین گزینه ممکن برای شماست.

شنیدن تجویزها و نظرات ثانویه

در صورتی که مشاوره قبلی شما یک ویزیت حضوری بود، اکنون این امکان را دارد تا بدون مراجعه دوباره، به صورت اینترنتی مشاوره دریافت کنید. بسیاری از مردم ممکن است با ویزیت اول به نتیجه خاصی ندارند یا به نتایج بیشتری نیاز داشته باشند، پس تجویز ثانویه توسط پزشک دیگری می‌تواند به حل مشکل کمک زیادی کند. شما می‌توانید بدون حضور فیزیکی در مطب، با مشاوره آنلاین پزشکی هرگونه مشکل و بیماری خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید.

حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن

حفظ حریم خصوصی، نقش کلیدی در دریافت مشاوره پزشکی آنلاین دارد. شما می‌توانید از پزشکانی که هرگز ندیده‌اند، مشاوره حرفه‌ای دریافت کنید. حفظ حریم خصوصی از طریق مشاوره اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به صورت کاملاً محرمانه و بدون درز اطلاعات، خدمات پزشکی دریافت کنید. شما ممکن است به دلایلی نخواهید شناخته شوید یا دوست دارید فردی (دوست، آشنا و فامیل) متوجه مشکل پزشکی شما نشود. بنابراین می‌توانید از مشاوره اینترنتی پزشکی استفاده کنید.

دسترسی راحت به پزشکان متخصص

مراقبت‌های پزشکی آنلاین دسترسی به متخصصان را افزایش می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از پزشک انلاین اسنپ با طیف گسترده‌ای از متخصصان در هر زمینه درمانی از قلبی و عروقی، روماتولوژی، پوستی، داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپدی و حتی روانشناسی در تماس باشید. مشاوره اینترنتی به شما کمک می‌کند تا با متخصصانی در نزدیکی محل زندگی شما نیستند، ارتباط داشته باشید. حتی ممکن است نوبت ویزیت حضوری یک پزشک مشهور تا ماه‌ها طول بکشد. اما خدمات آنلاین بدون نیاز به نوبت گیری و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

راحتی بیشتر در مشاوره پزشکی آنلاین

در مشاوره آنلاین سلامت، پزشکان 24 ساعته در دسترس هستند و لازم نیست ساعت‌ها یا روزها برای مشاوره منتظر بمانید و می‌توانید از لحظه‌ای که احساس ناخوشی می‌کنید با پزشک متخصص تماس بگیرید. یکی از بزرگ‌ترین مزایای مشاوره آنلاین پزشک، این است که می‌توانید در خانه خود بنشینید و به صورت آنلاین از پزشک مشاوره بگیرید. برای ملاقات با پزشک دیگر لازم نیست در صف منتظر بمانید یا زمان زیادی را در ترافیک جاده تلف کنید، شما تنها با نصب یک اپلیکیشن مانند سوپراپ اسنپ می‌توانید در نهایت راحتی و آسایش از خدمات پزشکی آنلاین استفاده کنید.

شانس کمتری برای ابتلا به بیماری جدید

در حالی که شما تلاش خود را می‌کنید تا به یک بیماری دیگر مبتلا نشوید اما همیشه امکان ابتلا به هر بیماری، به خصوص در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شلوغ وجود دارد. با ماندن در خانه، این امکان را دارید تا در خانه از خود مراقبت کنید و در عین حال از خطر قرار گرفتن در معرض انواع بیماری‌های خطرناک مانند کرونا دور بمانید. هر کجا که باشید، در سفر یا در خانه، مشاوره پزشکی آنلاین در دسترس شماست.

عدم نیاز به ذخیره گزارش‌های پزشکی

شما مجبور نیستید به سؤالات یکسان پاسخ مکرری بدهید. سابقه پزشکی شما به صورت آنلاین ذخیره می‌شود و می‌توانید از آن برای مراجعات بعدی خود استفاده کنید. اکثر پلتفرم‌های آنلاین که مشاوره آنلاین پزشکی را ارائه می‌کنند، دارای سطح بالایی از اعتماد برای حفظ سوابق بیمار هستند. هنگامی که با یک مشاوره آنلاین شروع می‌کنید، سابقه پزشکی و سوابق شما به صورت آنلاین برای هر نوع مرجعی در آینده ذخیره می‌شود. تنها با نشستن در خانه می‌توانید به گزارش‌های تحقیقاتی و نسخه‌های الکترونیکی سوابق پزشکی خود دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

درمان را از همین امروز شروع کنید زیرا پیگیری سریع روند درمانی می‌تواند به شما در بهبود سریع بیماری‌تان کمک کند. با مشاوره اینترنتی پزشکی این امکان را دارید در سریع ترین زمان ممکن به پزشک مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. مزایای مشاوره آنلاین پزشکی شامل صرفه جویی در زمان و هزینه، محرمانه بودن مشاوره، راحتی در ارتباط گرفتن با پزشک و دریافت سریع مراقبت‌های فوری در هر زمان و هر مکان است.

پست بعدی

وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

د فوریه 14 , 2022
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متأسفانه در مجموع این حوادث یک نفر جان باخت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000