دردسرهای مریم مومن با نقش شیرین

دردسرهای مریم مومن با نقش شیرین

مهر نوشت: مریم مومن این روزها در سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق بازی می کند.

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق این روزها در لوکیشن بانک ملی در خیابان فردوسی در حال تصویربرداری است.

روز گذشته هم تصویربرداری سکانس هایی از سریال با حضور بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، مریم مومن، رضا توکلی و پاشا جمالی انجام شد که این سکانس ها قرار است به صورت رج زنی باشد و به قسمت های هشتم و نهم سریال تعلق داشت.

سهیل موفق کارگردان این سریال این سال ها بیشتر مشغول ساخت آثار سینمایی بوده و فیلم هایی چون «شکلاتی» و «پاستاریونی» را ساخته است و حالا چند ماهی است که درگیر ساخت سریال نوروزی تلویزیون با نام «دردسرهای شیرین» است.

سریال «دردسرهای شیرین» تولید شبکه پنج که قرار است فضایی مفرح داشته باشد به مصائب نقش شیرین با بازی مریم مومن می پردازد. پوریا پورسرخ نیز در این سریال نقش همسر شیرین را با نام علی ایفا می کند.

۵۸۵۸

پست بعدی

ژولیت بینوش و ونسان لندون روی فرش قرمز جشنواره برلین/ عکس

ی فوریه 13 , 2022
ژولیت بینوش به همراه ونسان لندون و کلر دنی برای نمایش فیلم «دو لبه تیغ» در جشنواره فیلم برلین جلوی دوربین عکاسان حاضر شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «دو لبه تیغ» به کارگردانی کلر دنی شنبه ۲۳ بهمن در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000