«و اما بعد…»، ادامه داستان ماهی سیاه کوچولو

«و اما بعد...»، ادامه داستان ماهی سیاه کوچولو

«و اما بعد…» کتاب تازه منتشر شده انتشارات نور گیتی، به نویسندگی و تصویر سازی عدنان مصلایی است، که داستان ماهی سیاه کوچولو را پس از کشتن مرغ ماهی‌خوار پی می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «و اما بعد…» شاید در نگاه اول در طبقه کتاب‌های کودکان قرار گیرد، همچون داستان پایه خود یعنی ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی، از آن دست کتاب هایی ست که هر کس و با هر سنی آن را مطالعه کند دریافت خاص خودش را از این کتاب خواهد داشت.

عدنان مصلایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت از زمانی که سال ۵۷ این کتاب را مطالعه کرده ذهنش درگیر این موضوع بوده است که اگر ماهی سیاه کوچولو می ماند چه می شد. در سال ۷۰ و پس از دوران جنگ، این ایده بیشتر در او تقویت شده و پیش نویس داستان نوشته می شود.

در طی سال ها و با مرتب خلاصه کردن داستان به یک متن مینیمال بدون حاشیه رسیده، و با تصویرسازی خاصی توانسته است از تصویر سازی بی نظیر فرشید مثقالی کاملن دور شده، در عین حالی که ارتباطات و سر نخ هایی را حفظ نماید، به یک کتاب یک دست و روان دست یاید.

۵۸۵۸

پست بعدی

آنژیوگرافی یا سی‌تی ‌آنژیوگرافی، کدام یک بهتر است؟

ی فوریه 13 , 2022
مدتی پیش در شبکه‌های اجتماعی، از مزایای سی‌تی آنژیوگرافی و کم‌هزینه بودن آن صحبت شد و اینکه برخی از پزشکان، به دلیل دریافت پول بیشتر از بیماران، از سی‌تی آنژیوگرافی استقبال نمی‌کنند و بیماران خود را به انجام آنژیوگرافی رایج تشویق می‌کنند. در حالی‌که اکنون در بیشتر کشورهای دنیا برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000