ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی»

ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی»

با ادامه فیلمبرداری «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در شهرک سینمایی غزالی، چند عکس تازه از فصل سوم این سریال منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عوامل سریال «زیرخاکی» این روزها در لوکیشن خیابان انقلاب در شهرک سینمایی غزالی، در حال ثبت سکانس‌هایی از فصل سوم این مجموعه هستند.

تاکنون حدود ۷۰ درصد از این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا، تصویربرداری شده است و تمام بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته‌اند.

در چند روز گذشته، سکانس‌های مربوط به قسمت یازدهم از سریال «زیرخاکی» با بازی ژاله صامتی و رایان سرلک، در لوکیشن خیابان انقلابِ شهرک سینمایی تصویربرداری شده است که در آن، حوادثی از مربوط به اواخر دهه‌ پنجاه و اوایل دهه‌ شصت، روایت می‌شود.

جلیل سامان پس از ساخت سه‌گانه «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس»، هر سه برای شبکه سه سیما با موضوع انقلاب و حوادث پس از آن، سراغ ساخت سریال «زیرخاکی» رفت و نخستین بار این مجموعه در رمضان سال ۱۳۹۹ پخش شد.

فصل دوم سریال «زیرخاکی» با اسیر شدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای ارتش بعثی عراق در جبهه به پایان رسید.

ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی»

ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی»

۵۷۲۴۴

پست بعدی

دستیار رسانه ای قالیباف: سردار جعفری و سخنگوی سپاه درباره فایل صوتی توضیح بدهند

ش فوریه 12 , 2022
نواندیش: محمدسعید احدیان دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف به صوت پخش شده نظامی اخیر واکنش نشان داد. احدیان با انتشار سه توییت جداگانه در این باره نوشت: «این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یاسخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000