خطیب جمعه تهران : عملیات رسانه‌ای امپراتور دشمن با جهاد تبیین پاسخ داده شود

خطیب جمعه تهران : عملیات رسانه‌ای امپراتور دشمن با جهاد تبیین پاسخ داده شود

مهر نوشت: خطیب نماز جمعه تهران گفت: «جهاد تبیین» وظیفه فوق‌العاده جدی ما در برابر عملیات رسانه‌ای امپراتور دشمن است که باید جدی گرفته شود و همه در این زمینه قدم بردارند.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه تهران با تبریک ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ماه بهمن و دهه فجر امسال با ایام ماه رجب تقارن پیدا کرده است، بنیان حرکت انقلاب اسلامی کلمه توحید بود و ماه رجب نیز پیام آور حرکت توحیدی برای آحاد مؤمنان است.

وی بیان کرد: نماز جمعه امروز، نماز سپاس است و خداوند را بابت نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شاکریم. یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نماز جمعه است و نماز جمعه را از برکت انقلاب اسلامی داریم.

خطیب نماز جمعه تهران، ۲۲ بهمن را یک روز خدایی دانست و ادامه داد: روزهای خدایی امت نباید مورد غفلت قرار گیرد. یاد نعمت الهی و توجه به نصرت الهی بسیار مهم است. برای رسیدن به قله‌ها باید سختی‌ها و مشکلات را تحمل کرد که ملت ما در مسیر طی شده انقلاب اسلامی همواره در برابر سختی‌ها صبوری کردند و نتیجه این رفتار شکوه و عزتی است که برای ملت ما به وجود آمده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: تحقق آرمان‌های بزرگی که این ملت انتخاب کرده‌اند، مستلزم صبر است که ملت ایران نیز در این مسیر بیش از ۴۰ ساله، به تعبیر رهبر معظم انقلاب صبار و شکور بوده‌اند. هیچگاه نباید روزهای خدایی امت به فراموشی سپرده شود، چراکه غفلت مساوی با غارت و از دست رفتن همه آن چیزهایی است که به دست آورده‌ایم.

وی تصریح کرد: شکر در برابر نعمت‌های الهی و ولایت الهی و استقرار ولایت بسیار مهم است و کفران بزرگترین بی تقوایی محسوب می‌شود. همچنین استقامت و صبر برای تحقق آرمان‌های الهی از اعظم جلوه‌های تقوا است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: برای دولت انقلابی و مردمی و همه خدمتگزاران به انقلاب اسلامی و ملت ایران توفیق می‌طلبیم و ان شاء الله در انجام وظایف و اهداف خود موفق باشند. قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح سرافراز ما امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است و مدد قدس الهی ملت ما متحول شد. در پرتو این تحول الهی انقلاب ما به پیروزی رسید. مردم ما سختی‌ها، شکنجه‌ها، غربت در گوشه‌های زندان را تحمل کردند، جان دادند، به و با نثار جان خود به حرکتشان رونق دادند و تلاششان اوج گرفت و در نتیجه خداوند صدق را در ملت ما دید و به آنان نصرت داد.

وی تاکید کرد: از فراز ۲۲ بهمن چهل و سوم میراث عظیم گذشته را با کامیابی‌هایش مشاهده می‌کنیم. تکرار ۲۲ بهمن‌ها باعث می‌شود نسل به نسل و سال به سال این پرچم افتخار دست به دست شود و ان شاء‌الله این مسیر تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت و به فضل الهی این پرچم دیگر به زمین نخواهد افتاد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در دین اسلام برای دنیا و آخرت و سعادت مردم برنامه‌ریزی شده است. ملت ما تصمیم گرفته است که موحدانه زندگی کند. ملت ایران تنها ملتی است که چنین تصمیمی گرفته است. خداوند در قدم به قدم مسیر طی شده نصرت خود را به ملت ما عنایت کرد و به دستاوردهای چشم‌نوازی دست یافتیم.

حاج علی اکبری اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ما در چله گذشته و در مسیر پشت سر گذاشته شده، امید مستضعفان و پشتوانه آزادی‌خواهان جهان شد و اگر این انقلاب باعث امید دل‌های افسرده در گوشه و کنار عالم شد، در همین چله گذشته کابوس مستکبران عالم نیز بوده و در مسیر پیش‌رو نیز همین طور خواهد بود.

ویی افزود: ملت ایران تصمیم گرفته است از ساختارهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود شرک‌زدایی کند و این تصمیم یک تصمیم عادی نیست. هرگز نباید از این مسیر خارج شویم تا به قله پیروزی برسیم.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: سیمرغ انقلاب اسلامی با دو بال شکر و صبر به همه آرمان‌های خود می‌رسد و هرگز نباید از این مسیر خارج شویم. از نماز دست برنداریم. ما باید راهنمای ملت‌های دیگر باشیم.

خطیب جمعه تهران : عملیات رسانه‌ای امپراتور دشمن با جهاد تبیین پاسخ داده شود

حاج علی اکبری گفت: ۲۲ بهمن ما پل واسطی است میان بعثت، عاشورا و قیام حضرت ولی‌عصر (عج) و امروز ما هم میراث گذشته را با کامیابی‌ها و دشواری‌هایش مشاهده می‌کنیم و هم طلوع خورشید ولایت عظمای امام زمان را در پیش رو می‌بینیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری در این مقطع حساس برای برداشتن گام بعدی در تکمیل حرکت دولت اسلامی و جامعه پردازی ملت را به جهاد تبیین دعوت کردند. ایشان خطاب به همه رسانه‌ها، هنرمندان و افرادی که در این زمینه استطاعتی دارند فرمودند که جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: در برابر عملیات رسانه‌ای امپراتور دشمن که عبارت از تحریف است، وظیفه فوق‌العاده جدی ما جهاد تبیین است و باید جدی گرفته شود و همه در این زمینه قدم بردارند.

حاج علی اکبری ادامه داد: اگر جهاد تبیین برای صاحبان رسانه و فعالان این عرصه و هنرمندانی که در عرصه تبیین زمینه‌ای دارند، واجب قطعی و فوری است، برای عموم ملت ما هم تبیّن واجب قطعی است. باید مواجهه ملت ما با آنچه در اتاق فکر شیطانی تولید می‌شود و در رسانه‌های مجازی و غیرمجازی بازنشر داده می‌شود، فعالانه باشد. مردم باید با سو ظن‌ها مواجهه کنند، راستی‌آزمایی کنند و بررسی‌های دقیق داشته باشند، نباید عجله کرد، تحت تأثیر قرار گرفت و منفعل شد.

وی بیان کرد: تبیّن یک پیش نیاز جدی است و باید تحت عنوان فرهنگ عمومی ملت ما مورد توجه قرار گیرد. فاسقی بالاتر از رسانه‌های شیطانی وجود ندارد و باید در زمینه جهاد تبیین دست به دست هم دهیم تا مسیر پیش‌روی ما هموارتر باشد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: نباید در برابر خبرها و اتفاقات پیرامونی دستپاچه شد یا دچار قضاوت زود شویم، بلکه قوه تبیین، تبیّن و بررسی باید در همه ما و در مقابل رسانه‌های شیطانی دشمن زنده باشد تا در مسیر پیش‌رو با چشمانی باز حرکت کنیم.

21231

پست بعدی

وزیر بهداشت: مهمانی نروید و ماسک بزنید/ وسط پیک ششم کرونا هستیم

ج فوریه 11 , 2022
ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این موضوع که امروز از مرز تزریق ۱۳۷ میلیون دز واکسن گذشتیم، گفت: در اواسط موج ششم قرار داریم و تا سه هفته آینده وضعیت به همین شدت است پس بهترین کار کامل کردن واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000