سخنگوی حزب اعتماد ملی : دولت نگران پیامدهای افزایش فشار به طبقات محروم است

سخنگوی حزب اعتماد ملی : دولت نگران پیامدهای افزایش فشار به طبقات محروم است

ایسنا نوشت: سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه دولت نگران افزایش فشار به طبقات محروم است ، گفت: دولت در تلاش است تا جایی که امکان دارد، فساد و رانت را کنترل کند تا مجبور نشود تصمیمی بگیرد که زمینه برای اعتراضات گسترده اجتماعی فراهم شود.

محمدصادق جوادی حصار با بیان اینکه شیوه کنونی تخصیص ارز ترجیحی رانت آفرین است، اظهار کرد: راه‌های جایگزین باید به گونه‌ای باشد که مشکلات قبلی تکرار نشده و فشار مضاعفی بر طبقات محروم وارد نشود.

وی در ادامه افزود: دولت بین انتخاب حذف ارز ترجیحی و فشار آمدن به طبقات پایین جامعه، تزریق پول یا افزایش یارانه که به تورم بیشتر می انجامد و ادامه سیاست تخصیص ارز ترجیحی که موجب رانت در برخی مدیران و اقتصادیون می‌شود، تحت فشار قرار گرفته است.البته نگرانی دولت بیشتر بابت افزایش فشار به طبقات پایین و متوسط و ایجاد اعتراضات است به همین دلیل جرات و جسارت حذف ارز ترجیحی را ندارد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی : دولت نگران پیامدهای افزایش فشار به طبقات محروم است

بیشتر بخوانید:

این فعال سیاسی تاکید کرد: بنابراین دولت تلاش دارد تا جایی که قدرتش اجازه می دهد مانع رانت خواری عده ای شود. برای دولت تفاوت شرایط کسب رانت توسط عده محدودی و شرایط افزایش فشار به جمعیت زیادی از مردم ملموس است، بنابراین در تلاش است تا جایی که امکان دارد فساد و رانت را کنترل کند تا مجبور نشود تصمیمی بگیرد که زمینه برای اعتراضات گسترده اجتماعی فراهم شود.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه پس از توافق هسته‌ای/ وقت خرید طلا است؟

پ فوریه 10 , 2022
اقتصادآنلاین نوشت: بازار طلا که از ابتدای هفته کاهش قیمت را تجربه کرده بود، تقریبا در ثبات نسبی قرار دارد و نوسانات محسوسی را تجربه نمی‌کند. بازار طلا و سکه از ابتدای هفته بیش از هرچیز تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار و اخبار سیاسی رسیده از وین بود. به همین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000