بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

آنها که آرزو می کردند انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند، اکنون به زباله دان تاریخ پیوسته اند، درحالیکه ملت قهرمان ایران با عزت و سربلندی، جشن انقلاب خویش را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

ملت بزرگ ایران جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب عظیمشان را درحالی برگزار می نمایند که آوازه انقلاب اسلامی ایران اکنون در شرق و غرب عالم پیچیده است. انقلابی که با اهدافی عالی از حاکمیت اسلام ناب تا برقراری عدالت و استقلال طلبی و عدم سرسپردگی به قدرتهای استعماری، به پشتوانه حمایت خیل عظیم ملت ایران و رهبری داهیانه امام بزرگوار رضوان ا… تعالی علیه به پیروزی رسید.

آنها که آرزو می کردند انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند، اکنون به زباله دان تاریخ پیوسته اند، درحالیکه ملت قهرمان ایران با عزت و سربلندی، جشن انقلاب خویش را برگزار می کنند. دشمنان این مرز و بوم در طی بیش از چهل سال هرچه داشتند برای مهار انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران رو کردند. از تحریم و تجاوز نظامی گرفته تا جنگ رسانه ای و انواع فتنه ها و توطئه ها و در این میان ملت همیشه سرافراز ایران شهیدانی را تقدیم آستان الهی کردند که هریک اسوه ای برای ملل دنیا بودند. اما خواب پریشان دشمنان خارجی ما و اذناب داخلیشان با بصیرت و بیداری ملت، هیچگاه تعبیر نشد و میبینیم که امروز درخشان تر از همیشه در برابر زورگویان در جهان ایستاده ایم و حالا ایران آن روزگار که بازیچه ای در دست غرب و شرق بود، به بازیگری قدرتمند در تعاملات جهانی بدل شده است.

بیشتر بخوانید:

باهنر: اگر رهبری قانع شوند، قانون اساسی را باید تغییر دهیم

پشتیبانی ملت در کنار رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان و خلف صالحش امام خامنه ای، سرمایه اصلی این انقلاب است و بر همه مسئولین در هر پست و جایگاهی واجب است که قدر و منزلت این سرمایه ارزشمند را بدانند. امروز فشارهای اقتصادی بر گرده مردم سنگینی می کند و برخی امور اسیر بی تدبیری مدیران گشته است. دولتها و مجالس قبل و حال هم در آبادانی های بسیار سهیم اند و هم در مشکلات. و شایسته است که با عبرت از عملکردهای گذشته سرمایه اجتماعی نظام به بهترین نحو حفظ گردد. از طرفی اطاعت از رهبری و حرکت در سایه سار ولایت فقیه ایران عزیز را از گزند آسیب ها حفظ خواهد نمود و این سرمایه عظیم نیز باید به بهترین صورت پاس داشته شود.

نیک می دانیم که دشمن از پای نمی نشیند و جریان شیطانی تحریف را با هدف قلب واقعیات و حقایق مدام تقویت می کند. این جریان از طرفی به پنهان‌کردن اتفاقات خوب و موفقیت‌ها می پردازد و از سویی به وارونه‌نمایی و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها یا القاء دروغ‌ها و فریب‌ها به مهندسی اذهان جامعه دست می زند. عملیات فریب، عملیاتی است که به‌صورت جدی در فضای مبارزه و مخاصمه‌ی دشمنان با دستاوردهای اصیل انقلاب اتفاق می‌افتد. امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب همه احزاب، کنشگران سیاسی و اجتماعی و دلسوزان انقلاب وظیفه "جهاد تببین" را برای مبارزه با خط تحریف برعهده دارند. هرچند مشکلات فعلی زیاد است اما طومار دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و قابل دفاع است. نسل امروز ما می تواند با جستجویی در فضای مجازی، بر اساس آمارهای جهانی رتبه های ایران را در بسیاری از عرصه ها در دوران حکومت پهلوی ببیند و حالا رتبه های ایران را در دوران جمهوری اسلامی ایران مقایسه نماید. این مقایسه دیگر راه را بر ابهام زایی آنهایی که می گویند همه کشورها در این ۴۰ سال پیشرفت داشته اند می بندد. آنچه گفته شد تنها یک مورد از عرصه مهم جهاد تبیین در برابر خط تحریف و انحراف بود. امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش همه دلسوزان انقلاب در این مسیر نیاز داریم.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از آحاد ملت عزیز ایران برای گرامیداشت جشن ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور دعوت به عمل می آورد. هرچند که اوضاع خاص کرونایی در کشور وضعیت راهپیمایی ها را با محدودیت هایی روبرو ساخته است اما بر اساس آنچه که در هر استان برنامه ریزی شده است به استقبال ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ می رویم و با فریادی رسا به جهانیان اعلام می نمائیم که ایران عزیز همچنان استوار به سمت قله های افتخار با وحدت ملی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به پیش خواهد رفت. ان شالله

۲۱۲۱۵

پست بعدی

حذف سیمرغ آرای مردمی از جشنواره چهلم

پ فوریه 10 , 2022
مسعود نقاش‌زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: بخاطر صیانت از آرای مردم و نیز حفظ حقوق صاحبان آثار و جلوگیری از ضایع شدن کوچک‌ترین حقی از فیلمسازان، در این دوره جایزه داوری مردمی را نخواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، مسعود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000