کدام گروه‌های موسیقی اقوام در جشنواره فجر روی صحنه خواهند رفت؟

کدام گروه‌های موسیقی اقوام در جشنواره فجر روی صحنه خواهند رفت؟

در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، گروه‌هایی از مناطق مختلف ایران نظیر کرمانشاه، لرستان، کردستان، آبادان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تربت جام و بندرعباس در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، صحنه حضور گروه‌های موسیقی اقوام خواهد بود. در این جشنواره ‌گروه‌هایی از مناطق مختلف ایران نظیر کرمانشاه، لرستان، کردستان، آبادان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تربت جام و بندرعباس در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌روند.

اجراهای موسیقی مقامی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۲ بهمن‌ آغاز می‌شود. در این روز، حیدر کاکی از کرمانشاه، یوسف باجلوند از لرستان و گروه آبادانی سار با حضور امیر تنگسیری و حجت شیروی در یک سانس مشترک به اجرا می‌پردازند.

روز شنبه ۲۳ بهمن‌ نیز ابتدا گروه نوای سمیره از لرستان و در ادامه گروه دالاهو از کرمانشاه به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهند رفت.

در ادامه اجراهای موسیقی نواحی، فرهنگسرای ارسباران در روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان گروه‌ مقامی ترکمنی از گلستان و پامچال از تربت جام و همچنین بربط هرمزگان، محمود صادقی ورگ از خراسان شمالی و سعدالله نصیری از کردستان خواهد بود.

روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه نیز گروه ندای تفتان از سیستان و بلوچستان و سلمان سلیمانی و یعقوب تنها از خراسان رضوی و همچنین هادی منتظری ساعت ۲۱:۳۰ هنرنمایی می‌کنند. این کنسرت حسن ختام اجراهای بخش موسیقی نواحی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

نقد تند یک موضع / آقای مطهری ، شما مرتکب جرم شده اید

چ فوریه 9 , 2022
عصر ایران نوشت : اعدام در ملأ عام، چیزی نیست که حقوقدانان و جامعه‌شناسان و اقشار دموکراسی‌خواه جامعۀ ایران خواستار آن باشند. وانگهی، معلوم نیست چرا آقای مطهری خواستار اعدام این دو قاتل ظرف یک هفته شده است؟ آیا دادرسی عادلانه ظرف یک هفته امکان‌پذیر است؟ علی مطهری دربارۀ قتل‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000