جلسه متفاوت بهارستان/ کدام نمایندگان امروز در جایگاه تماشاچی نشستند؟

جلسه متفاوت بهارستان/ کدام نمایندگان امروز در جایگاه تماشاچی نشستند؟

ایسنا نوشت: با توجه به شیوع سویه امیکرون کرونا در کشور و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، نحوه چینش و حضور نمایندگان در صحن علنی تغییر کرد.

جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس به شکلی متفاوت تشکیل شد و نمایندگان در دو بخش پایین (جایگاه نمایندگان) و بالا (جایگاه تماشاگران) حضور پیدا کردند.

نمایندگانی که شماره صندلی آن‌ها فرد است در قسمت پایین مجلس و به صورت یکی در میان نشسته و نمایندگانی که شماره صندلی آن ها زوج است در جایگاه تماشاگران حضور دارند.

در زمان بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و رای گیری نمایندگان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس، از نمایندگان که در جایگاه تماشاگران حضور دارند، خواست که از طریق «رایانه همراه» خود در رای گیری شرکت کنند.

کرونا ، برگزاری جلسات مجلس را تغییر داد

بیشتر بخوانید:

محمدباقر قالیباف رییس مجلس هم گفت: همکارانی که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در جایگاه بالا (تماشاگران) حضور دارند، برای رای گیری از تبلت هایشان استفاده کنند.

۲۳۱

پست بعدی

بزرگداشت کیت بلانشت در اسپانیا

ی فوریه 6 , 2022
مهر نوشت: کیت بلانشت جایزه بین‌المللی گویا را از آکادمی فیلم اسپانیا دریافت می‌کند. آکادمی فیلم اسپانیا اعلام کرد کیت بلانشت اولین دریافت کننده جایزه گویا بین‌المللی خواهد بود. آکادمی فیلم اسپانیا که در حال حاضر به ریاست ماریانو باروسو اداره می‌شود جایزه جدیدی به نام جایزه بین‌المللی «گویا» را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000