واکنش آخوندی به تشکیل دولت سایه توسط اصلاح‌طلبان و میانه‌روها

واکنش آخوندی به تشکیل دولت سایه توسط اصلاح‌طلبان و میانه‌روها

انتخاب نوشت: وزیر اسبق راه و شهرسازی به کاربری که پرسیده بود آیا ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو و تشکیل دولت در سایه مردود است؟ ، پاسخ داد.

عباس آخوندی در توئیتی در این باره نوشت: ‌دوران این ائتلافها گذشته و امکان هدف‌گذاری اصلاحی ندارند. گروه‌های سیاسی در حال حاضر فاقد سرمایه اجتماعی و ابزار مؤثرند.

وقتی که ۱-مواضع آنان بر اثر مصلحت‌سنجی‌ شفاف نیست،۲-رفتارشان با جامعه صادقانه نیست و۳-واقعیت خارجی و سهم خود را در آن نمی‌پذیرند، ائتلاف نه ممکن و نه سودمند است.

گفتنی است چندی پیش محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرد اخیراً حسن روحانی با محمد خاتمی، ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر، محسن هاشمی و علی لاریجانی دیدار کرده است.

واکنش آخوندی به تشکیل دولت سایه توسط اصلاح‌طلبان و میانه‌روها

۲۱۲۱۷

پست بعدی

لغو اجرای نمایش‌های ایتالیا و فرانسه در جشنواره تئاتر فجر

ش فوریه 5 , 2022
ایسنا نوشت: جولان دوباره ویروس کرونا سبب شد اجرای آثار دو کشور فرانسه و ایتالیا در چهلمین جشنواره تئاتر فجر منتفی شود. حسین مسافر آستانه، دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره اجرای نمایش‌های بین‌المللی این دوره از جشنواره همزمان با اوج‌گیری سویه جدید کرونا توضیح داد: اجرای دو نمایش از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000