انتقاد امام جمعه رشت از «گرانی اقلام ریز و درشت زندگی»

انتقاد امام جمعه رشت از «گرانی اقلام ریز و درشت زندگی»

ایسنا نوشت: امام جمعه رشت، با بیان اینکه معیشت کارمندان و کارگران باید تامین شود، تصریح کرد: گرانی اقلام ریز و درشت زندگی همه اقشار جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آسیب زاست.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با ابراز گلایه از تورم و گرانی محصولات مورد نیاز مردم، اظهار کرد: اگرچه مهار تورم و ایجاد ثبات در بازار یک روزه و یک ماهه امکان پذیر نیست، اما مردم در رنج هستند و از دولت انتظار داریم حداقل اقدام به تثبیت قیمت ها کند.

وی با بیان اینکه معیشت کارمندان و کارگران باید تامین شود، تصریح کرد: گرانی اقلام ریز و درشت زندگی همه اقشار جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آسیب زاست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فعالان اقتصادی کشور بر اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند، تصریح کرد: نابسامانی اقتصادی کشور نتیجه عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه به واردات محصولات است و لذا دولت باید در راستای منویات رهبری حرکت کند و مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تخصیص اعتبارات خوب به استان گیلان در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، اضافه کرد: حوزه کشاورزی و صنعت و منابع طبیعی و محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

انتقاد امام جمعه رشت از «گرانی اقلام ریز و درشت زندگی»

بیشتر بخوانید:

وی وضعیت پسماند سراوان و رودخانه های رشت را نگران کننده دانست و عنوان کرد: امیدواریم تا سال ۱۴۰۱ شاهد اقدامات موثری در جهت رفع آلودگی رودخانه های رشت باشیم.

آیت الله فلاحتی، تخصیص اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمام استان را بسیار کارگشا دانست و اضافه کرد: دولت باید نسبت به حوزه راه گیلان توجه ویژه داشته باشد، زیرا گیلان نقش کلیدی در حمل و نقل و ترانزیت کشور دارد.

وی در ادامه به مدیران استان تاکید کرد در انتصابات خود به جوان بودن و انقلابی بودن و ولایتمدار بودن افراد در کنار تخصص و تعهد توجه کنند و یادآور شد: فتنه ۸۸ خط قرمز نظام است و فتنه گران نباید در جایگاه های مدیریتی استان باشند.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

استاندار تهران در نمازجمعه : مشکل را گردن دیگران انداختن هیچ کمکی به مردم نمی کند

ج فوریه 4 , 2022
فارس نوشت: استاندار تهران گفت: دولت از مدیریت های اقتصادی باید کنار برود و مدیریت را به مردم واگذار کند، هر جا که مردم ورود کردند موفق بودند، حضور مردم نه تنها در عرصه های اقتصادی بلکه در حوزه های فرهنگی و اقتصادی نیز موفق هستند. محسن منصوری استاندار تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000