پیام‌ وزیر اطلاعات‌ درپی‌ ارتحال‌ آیت­‌الله­‌العظمی‌ صافی‌گلپایگانی

پیام‌ وزیر اطلاعات‌ درپی‌ ارتحال‌ آیت­‌الله­‌العظمی‌ صافی‌گلپایگانی

ایرنا نوشت : درپی ارتحال حضرت آیت­‌الله­ العظمی صافی گلپایگانی وزیر اطلاعات با ارسال پیامی فقدان این مرجع عالیقدر را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات به شرح ذیل است:
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
ارتحال مرجع جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (اعلی‌الله مقامه) که عمر پربرکت خویش را صرف ترویج علوم و معارف اهل بیت (علیهم السلام) نمود؛ موجب تألم و تأثر گردید. حیات این چهره برجسته علم و دین و استوانه حوزه علمیه، سرشار از برکات فراوان بود. این فقیه روشن ضمیر پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره یار وفادار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) و مقام معظم رهبری (دامه برکاته) بوده و در مسئولیت‌های مختلف، همواره حامی انقلاب و عمر خویش را در مسیر خدمت به مردم گذراندند و مسائل مختلف جامعه را دلسوزانه، غیرتمندانه و مسئولانه پیگیری جدی می‌نمودند و در موقعیت‌های مختلف مذهبی، سیاسی و اجتماعی خدمات ارزنده‌ای داشتند.
فقدان این مرجع عالیقدر را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله تعالی)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام، اراتمندان و خانواده مکرم به ویژه حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن آقای صافی گلپایگانی تسلیت می‌گویم و از درگاه خالق رحمان و رحیم، برای آن رحیل دیار دوست، علو درجات همراه با رحمت واسعه و برای کلیه بازماندگان، صبر، شکیبایی و سلامتی مسألت می‌نمایم. ۲۱۲۱

پست بعدی

برگناری معاون احمدی نژاد در دولت نهم از دفتر لاریجانی

چ فوریه 2 , 2022
همشهری نوشت : لاریجانی ، غلامرضا اسدالهی را به عنوان جرئیس دفتر خود منصوب کرد. با حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرویز داوودی از ریاست دفتر آیت‌الله آملی لاریجانی کنار رفت. داوودی که معاون اول رئیس‌جمهور دولت نهم و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دهم بود، از زمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000