آخرین توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به مسئولان نظام چه بود؟!

آخرین توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به مسئولان نظام چه بود؟!

نواندیش نوشت: شاید یکی از جنجالی ترین نظرات آیت‌الله صافی گلپایگانی به ماه های آخر عمر ایشان بر می گردد جایی که در دیدار با رئیس مجلس توصیه بسیار مهم و حیاتی برای ادامه راه نظام داشتند، توصیه ای که البته به مذاق برخی هم خوش نیامد و گروهی همیشه مدعی با تندی به آن واکنش نشان دادند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در سن ۱۰۳سالگی دعوت حق را لبیک گفت، از این مرجع عالیقدر نظرات و آثار بسیاری به جای مانده اما شاید یکی از جنجالی ترین این نظرات به ماه های آخر عمر ایشان بر می گردد جایی که در دیدار با رئیس مجلس توصیه بسیار مهم و حیاتی برای ادامه راه نظام داشتند، توصیه ای که البته به مذاق برخی هم خوش نیامد و گروهی همیشه مدعی با تندی به آن واکنش نشان دادند.

آخرین توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به مسئولان نظام چه بود؟!

بیشتر بخوانید:

این مرجع در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی در قم که در آبان ماه صورت گرفت، توصیه‌هایی درباره وضعیت معیشتی در جامعه و نیز روابط خارجی مطرح کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره روابط خارجی گفت: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم.اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است.شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید. استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

این مرجع همچنین گفت: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم، مردم نجیب و شریف کشور ما مستحق این وضعیت نیستند. وی با اشاره به گرانی‌ها، افزود: گرانی برای مردم طاقت فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است.وی ابراز کرد: امیدوارم عنایات و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) بر این مملکت و مردم شریف ما مستدام باشد و شما و همکارانتان و کسانی که دوست دارند به مردم خدمت کنند و ناراحتی و غصّه مردم را برطرف نمایند، بر مشکلات فائق آیند و مردم را خوشحال کنند.

به راستی که این توصیه ایشان در این ماه های پایانی همان چیزی است که کشور و نظام بیش از پیش در این مقطع به آن نیاز دارد و امیدواریم که مسئولان نظام نیز آن را با جان و دل پذیرفته باشند.

219

پست بعدی

کوییک ۲۸۵ میلیون تومان شد/ جدول قیمت‌ها

چ فوریه 2 , 2022
افزایش قیمت ها در بین خودروهای سمند، پراید و پژو در ۲۴ ساعت گذشته نیز ادامه داشته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشتته از شدت گرفتن روند افزایشی حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۳۱ آن در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000