پیام تسلیت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپی درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی

پیام تسلیت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپی درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی

ایلنا نوشت:دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:‌

بسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلنه لا یسدها شی ء الی یوم القیامه

روح مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی قدس سره در آغاز دهه مبارکه فجر و در آستانه ماه پرفیض رجب به ملکوت اعلی پیوست.

پیام تسلیت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپی درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی

بیش از یک قرن حیات پربرکت با تهذب و تعلم در محضر مفاخر فقاهت همچون آیات عظام بروجردی، حجت، سیدمحمدتقی خوانساری رضوان الله علیهم، تعلیم و تربیت شاگردان عالم و فرهیخته، همراهی با نهضت امام خمینی رحمه الله علیه، نمایندگی مردم شریف در مجلس خبرگان و دبیری شورای نگهبان، حمایت مستمر از نظام و رهبری، تألیف آثار فاخر و ارزشمند، سرودن اشعار وزین، ترویج فرهنگ مهدویت، احیای عزای فاطمی، بصیرت سیاسی و رسیدگی به محرومین، خصوصیات بارزی است که این فقیه وارسته به آن آراسته بود و ان شاءالله مأجور و ذخیره آخرتش باشد.

ارتحال این مرجع گرانقدر را که ثلمه ای جبران ناپذیر است به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام، بویژه بیت مکرم گلپایگانی، حوزه های علمیه و عمومی ارادتمندان و ملت شریف ایران و فرزندان بزرگوارشان تسلیت گفته، آرامش روح پاک آن فقید سعید را در جوار بارگاه مولایش حضرت سیدالشهدا علیه السلام و علو درجات و همجواری با انبیاء و اولیاء در جنت الاعلی و صبر و اجر برای خاندان معزا از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

جایزه ۳۰ هزار پوندی کاستا به یک معلم رسید

چ فوریه 2 , 2022
ایسنا نوشت: «هانا لو» معلم سابق و نویسنده به عنوان برنده جایزه ادبی کتاب سال «کاستا» معرفی شد. «هانا لو» که سابقه فعالیت به عنوان یک معلم را دارد برای نگارش کتاب «بچه‌ها» به عنوان برنده جایزه ۳۰,۰۰۰ پوندی کتاب سال «کاستا» معرفی شد. این کتاب مجموعه‌ای از غزل‌ها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000