اعلام موضع دبیرکل حزب موتلفه درباره مذاکره مستقیم با امریکا

اعلام موضع  دبیرکل حزب موتلفه درباره مذاکره مستقیم با امریکا

ایرنا نوشت: بادامچیان گفت : با اعتماد و اطمینان ملت نسبت به مواضع محکم دولت رئیسی، آمریکا و غرب استعماری چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارند و ایران اسلامی با اقتدار مواضع خود را تثبیت می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با اعتماد و اطمینان ملت نسبت به مواضع محکم دولت رئیسی، آمریکا و غرب استعماری چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارند و ایران اسلامی با اقتدار مواضع خود را تثبیت می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ اسدالله بادامچیان با اشاره به دیدار جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمودهای ولی امر مسلمین درباره اقتصاد و نامگذاری سالانه با محور اقتصاد از جمله در سال جاری، نقشه دشمنان را که فروپاشی و بحران زایی در اقتصاد ایران بود، در هم ریخت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با قدردانی از جهاد اقتصادی فعالان و کارآفرینان، سرمایه گذاران، تولیدگران، کارشناسان، کارگران، تجار و کسبه در حوزه‌های مختلف ادامه داد: انتظار این است که در گام دوم انقلاب همه با هم در شکوفایی اقتصاد جهادی اقدام همه جانبه داشته باشیم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد کارآفرینان و کارگران در سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی باشد.

بادامچیان در ادامه درباره عدم پذیرش حذف ارز ترجیحی از کالاهای اساسی در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئن هستیم که مجلس و دولت در پاسخگویی به مشکلات ارزی و اثرات منفی حذف شتابزده، با اتخاذ تصمیم صحیح و جامع رعایت مصالح را در نظر گرفته و به قدرت خرید مردم توجه دارند.

وی تصریح کرد: البته معتقدیم موضوع ارز و حل مشکلات ارزی نیاز به برنامه‌ای جامع همراه با سیاست‌های صحیح و پایه‌ای دارد که اگر دولت در فرصت مناسب با استفاده از نظرات کارشناسی دلسوزان از جمله متخصصان موتلفه اسلامی به آن همت گمارد مساله به خوبی حل خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دیدارش با وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در این دیدار تاکید کردم که موتلفه اسلامی، حمایت از دولت آیت‌الله رئیسی را سیاست محوری خود قرار داده و آمادگی همکاری و همفکری در هر زمینه‌ای که بخواهند دارد.

اعلام موضع  دبیرکل حزب موتلفه درباره مذاکره مستقیم با امریکا

بیشتر بخوانید :

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره مذاکرات وین و پیشنهاد مذاکره مستقیم ایران و آمریکا، گفت: سیاست انفعالی دولت گذشته و تفکر جریان غربزده برابر تحریم و فشارهای سیاسی مستکبران، امروز تبدیل به سیاست مقتدرانه، مستقل و منطقی در برابر آنها شده است.

وی افزود: با اعتماد و اطمینان ملت نسبت به مواضع مستحکم دولت آیت الله رئیسی، آمریکا و غرب استعماری چاره ای جز عقب نشینی ندارند و ایران اسلامی با اقتدار مواضع خود را تثبیت می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بر این اساس نسبت به عدم مذاکره و یا مذاکره مستقیم با پیش شرط لغو همه تحریم ها نگرانی وجود ندارد.

بادامچیان تصریح کرد: قطعا اگر آمریکا و ۱+۴ مصالح و منافع خود را در پایان دادن به تحریم‌ها و آغاز راهی جدی بیابند باید امتیازهای لازم را به ایران مقاوم و بی نیاز از غرب بدهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ایران درباره استقلال خود و اطاعت از سیاست عزتمندانه ولی امر مسلمین کوتاه نخواهد آمد و با سیاست‌های صحیح تعامل با کشورهای مختلف و ایجاد قدرت جهانی ایران، چین و روسیه اقتصاد خویش را به شکوفایی خواهد رساند.

وی تصریح کرد: موضع ایران در این باره مبنی بر رفع همه تحریم‌ها، تضمین جدی تعهدات طرف‌های دیگر و راستی آزمایی کاملا شفاف است.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره شرارت مثلث منافقین، صهیونیسم و مزدوران خودفروخته به آمریکا در هک چند ثانیه‌ای رسانه ملی گفت: مسوولان باید با جدیت مساله نفوذ و شناسایی عوامل خودفروخته به استکبار و نفاق را پیگیری کنند و از این فرصت استفاده کرده و به افراد آگاه، بصیر و هوشمند به جای عناصر منفعل و قاصر مسوولیت دهند.

وی افزود: گرچه یک هک چند ثانیه ای در دنیای امواج، تاثیرگذار نیست اما کوتاهی‌ها به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از برخورد قاطع و اقدام ارزشمند قوه قضاییه در حل مشکل تعرض به حریم رودخانه‌ها قدردانی کرد و افزود: این اقدام باید سرمشق همه دستگاه‌ها باشد و اگر در دستگاهی تخلفاتی در این زمینه صورت گرفته، مسوولان آن دستگاه در حذف تخلفات پیشقدم شوند.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو با تبریک پیروزی‌های سرنوشت ساز ملت دلاور و شجاع یمن، گفت: مقاومت اسلامی و ضداستکباری این ملت مظلوم، جبهه جنایتکار سعودی- آمریکایی و همدستان آنها را به فروپاشی، ذلت و رسوایی رسانده است و امید داریم که به زودی شاهد جشن‌های پیروزی در این کشور و نجات مردم عربستان از سلطه مزدوران آمریکا باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین تلاش‌های مذبوحانه و بی‌حاصل آمریکا را در ماجراجویی در اوکراین و در اخلال بی نتیجه در روابط ایران، روسیه و چین و کشورهای همسایه ایران را مقدمه شکست مفتضحانه دیگری برای آنها دانست.

وی در ادامه یاد و خاطره دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی مرحوم محمد نبی حبیبی را در سومین سالگرد فقدانش گرامی داشت و گفت: مرحوم حبیبی از یاران صدیق ولایت و سیاستمداری صادق و متعهد بود و یارانش در موتلفه اسلامی، راه او را ادامه داده و خواهند داد.

بادامچیان فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار آزادی اسلامی و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا، دهه فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه ولی امر مسلمین، ملت قهرمان ایران و همه ملت‌های استقلال طلب و آزادی خواه تبریک گفت.

2121

پست بعدی

آزادی موقت کیوان صمیمی

س فوریه 1 , 2022
وکیل کیوان صمیمی از آزادی موکل خود خبر داد. به گزارش خبرانلاین، مصطفی نیلی در توئیتی نوشت: ‏با توجه به گزارش پزشکی قانونی در مورد وضعیت جسمانی آقای ‎کیوان صمیمی با دستور دادستان و مستند به ماده ۵۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری اجرای حکم ایشان متوقف و موقتا از زندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000