پوستر فیلمِ «موقعیت مهدی» رونمایی شد

پوستر فیلمِ «موقعیت مهدی» رونمایی شد

چند روز مانده به نمایش «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، پوستر این اثر سینمایی با طرحی از محمد روح‌الامین رونمایی شد. این فیلم به زندگی شهید مهدی باکری می‌پردازد که در عملیات بدر، برادرش (حمید باکری) به شهادت می‌رسد و سال بعد، خودش در عملیات بدر شهید می شود. پیکر این دو فرمانده، هیچ‌گاه به میهن بازنگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نسخه سینمایی سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر با نام «موقعیت مهدی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

«موقعیت مهدی» به قلم هادی حجازی‌فر و ابراهیم امینی نوشته شده است و به بخش‌های مختلفی از زندگی شهید باکری می‌پردازد.

در آستانه اکران «موقعیت مهدی» که یکشنبه ۱۷ بهمن در خانه جشنواره فجر (برج میلاد) به نمایش در خواهد آمد، پوستر این فیلم با طراحی محمد روح‌الامین رونمایی شد.

در خلاصه داستان «موقعیت مهدی» آمده است: «مهدی باکری، فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده است، به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد…»

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران این فیلم هستند.

پوستر فیلمِ «موقعیت مهدی» رونمایی شد

۵۷۵۷

پست بعدی

مصوبه بورسی کمیسیون تلفیق/ تکلیف واریز سود سهام روشن شد

س فوریه 1 , 2022
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق، سود سهام سهامداران باید به جای واریز به حساب شرکت های سپرده گذاری به حساب اشخاص از طریق سجام انجام شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحسن دهنوی نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000