اعتراض خبرنگاران جواب داد، سالن نشست جشنواره فیلم فجر تغییر کرد

اعتراض خبرنگاران جواب داد، سالن نشست جشنواره فیلم فجر تغییر کرد

روز اول جشنواره خبرنگاران و عکاسان به محدودیت سالن نشست خبری اعتراض کردند و مسئولان در واکنش به آن، در روز دوم، سالن نشست رسانه‌ای را تغییر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهلمین جشنواره فیلم فجر در دومین سال فراگیری کرونا برگزار شد. در شرایطی که باید فاصله‌های اجتماعی رعایت و از تجمع در محیط‌های سر بسته خود داری شود، در نخستین روزِ این رویداد، سالن برگزاری نشست‌ها، بسیار کوچک و بدون تهویه مناسب بود. همچنین عکاسان فضای مناسبی برای کار نداشتند و اکثر خبرنگاران هم سرپا ایستاده بودند.

این ازدحام جمعیت تا جایی بود که در آغاز نشست خبری فیلم «مرد بازنده»، در حالی که سالن سعدی برج میلاد آکنده از جمعیت بود، عکاسان خبری، در اعتراض به ازدحام جمعیت و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، سالن را ترک کردند.

به همین دلیل، جواد عزتی، در سخنانی گفت: «من در جایگاه خودم از دوستان رسانه، عذرخواهی می‌کنم.»

این اعتراض‌ها، در روز دوم نتیجه داد تا سالن اصلی همایش‌های برج میلاد، میزبان نشست‌های رسانه‌ای شود.

با این‌که این سالن هم مناسب برگزاری نشست رسانه‌ای نیست، ولی دست‌کم فضایی بازتر و محیطی بهتر برای کار عکاسان است و از خطرهای کرونایی هم می‌کاهد.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

افزایش دوباره شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در کشور/ ۴۲ شهر در وضعیت قرمز

س فوریه 1 , 2022
به دنبال روند صعودی ابتلا به کرونا در پیک ششم و با سویه امیکرون، بستری‌های ناشی از این بیماری نیز در حال افزایش است؛ به طوری که طبق جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده، اکنون ۴۲ شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته‌اند. به گزارش خبرآنلاین،طبق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000