انتشار تصاویری از زندگی شخصی پابلو پیکاسو

انتشار تصاویری از زندگی شخصی پابلو پیکاسو

ایسنا نوشت: دوست قدیمی پابلو پیکاسو، مجموعه‌ای از عکس‌هایی را که از زندگی خصوصی این هنرمند به ثبت رسانده است، به یک موزه سوئیسی اهدا کرد.

۱۰۰ عکس روایت‌کننده زندگی شخصی پابلو پیکاسو، نقاش مشهور دنیای هنر به موزه‌ «الیزه»‌ در سوئیس اهدا شد.

این عکس‌ها که زندگی پیکاسو را، تا زمانی که در سال ۱۹۷۳ در سن ۹۱ سالگی درگذشت، به تصویر می‌کشند، توسط دیوید داگلاس دانکن، عکاس آمریکایی و دوست این هنرمند به ثبت رسیده‌اند.

این مجموعه عکس‌ فقط بخش کوچکی از ۲۵۰۰۰ تصاویری است که توسط این عکاس به ثبت رسیده است. دیوید داگلاس دانکن، برای نخستین‌بار در سال ۱۹۵۶ و در کن با پیکاسو ملاقات کرد.

عکسی که پیکاسو را حین حمام کردن در یک وان به تصویر می‌کشد، نخستین عکسی است که دانکن از پیکاسو، دقایقی پس از نخستین‌ ملاقات‌شان با یکدیگر به ثبت رساند.

این عکاس روزی زنگ در خانه پیکاسو را برای ثبت تصویری از او به صدا درآورد و این کار، آغاز دوستی ۱۷ ساله او با نقاش مشهور جهان بود.

۵۷۲۴۴

پست بعدی

طلا یا بیت کوین؛ کدام یک برای سرمایه‌گذاری مناسب‌اند؟

س فوریه 1 , 2022
قرن نو نوشت: افزایش تقاضا برای بیت‌کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن می‌تواند منجر به گوشه‌نشینی بلندمدت طلا به عنوان یک طبقه دارایی شود. با مرور زمان، هوش سرمایه‌گذاری در بین مردم عادی بیش‌ازپیش تقویت شده و عده زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر امیدی به طلا نیست؛ زیرا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000