پیام تسلیت رییس جمهور

پیام تسلیت رییس جمهور

رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور را تسلیت گغت.

یه کزارش خبرآنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت مرحومه زینب تاج‌الدین از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

پیام تسلیت رییس جمهور
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت اسوه ایثار و مقاومت حاجیه خانم زینب تاج‌الدین مادر گرامی شهیدان والامقام حسن، محمدرضا و مرتضی کارور موجب تألم خاطر شد.
این مادر مومنه و فداکار با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر امنیت و استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم با ایمان شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

بیشتر بخوانید:

219

پست بعدی

امروز رهبری سر مزار جه کسانی رفتند؟

د ژانویه 31 , 2022
مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در توییتی درباره حضور رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا نوشت: بیشتر بخوانید: ببینید | حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) فاتحه خوانی رهبر انقلاب بر مزار آیت الله هاشمی / […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000